Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
SpeedyGJ schrijft:
Yep, FF 16.0.1
Ik zie het inderdaad. Op mijn ontwikkeling omgeving staat het wel goed in FF, maar op de live omgeving niet. In IE en Chrome gaat het wel goed. Ik ga even zoeken waar het probleem zit. Waarschijnlijk ververst FF16 niet meer de CSS met ctrl-F5
Door Snarf2000
Nu mag en wil ik niet partijdig zijn,
maar op mijn 17" monitor op het werk valt het reuze mee.
Ik heb maar een ca 5 cm lege ruimte.

Ik kan me er iets bij voorstellen dat iemand met een 22" of breder Widescreen er meer lege ruimte heeft.

Thuis heb ik een 24" Widescreen.
Ik kijk ook daar dagelijks op diverse weer- en andere websites.

Daarop is bv de website van www.weer.nl ook links uitgelijnd en daar heb ik ook een grijze lege ruimte van veel meer centimeters.

En dat is nog nooit storend geweest.
Het is even wennen.

Grt. Frans

(En als je een tijdje aan het lezen bent zie je de lege ruimte ook al niet meer)
Door Luc
Luc schrijft:
SpeedyGJ schrijft:
Yep, FF 16.0.1
Ik zie het inderdaad. Op mijn ontwikkeling omgeving staat het wel goed in FF, maar op de live omgeving niet. In IE en Chrome gaat het wel goed. Ik ga even zoeken waar het probleem zit. Waarschijnlijk ververst FF16 niet meer de CSS met ctrl-F5
ff gegoogled. Met CTRL-R zou FF de css wel moeten verversen. Hier werkt dat.
Door Overijse
Wietse schrijft:
Het ziet er gewoon niet uit, daarnaast is dit alleen om zo lekker die reclame te laten opvallen die toch verdwijnt in mijn browser :).

Wietse als ik het goed voorheb indien, indien niet alvast mijn excuses :

maar was jij niet diegene met misleidende affiliatelinks in de menubar op je website en nu gaan klagen op reclameblokken.

Tegen reclameblokken kun je zoals je zelf aangeeft je adblokker gebruiken, tegen misleidende menulinks naar affiliates zoals jij (in de veronderstelling dat jij het was, indien niet m'n excuses) werkt dat echter niet.

Grtz
Kris
Door SpeedyGJ
Snarf2000 schrijft:

Ik kan me er iets bij voorstellen dat iemand met een 22" of breder Widescreen er meer lege ruimte heeft.

Thuis heb ik een 24" Widescreen.
Ik kijk ook daar dagelijks op diverse weer- en andere websites.

Daarop is bv de website van www.weer.nl ook links uitgelijnd en daar heb ik ook een grijze lege ruimte van veel meer centimeters.

En dat is nog nooit storend geweest.
Het is even wennen.

Grt. Frans

(En als je een tijdje aan het lezen bent zie je de lege ruimte ook al niet meer)

Ik zal straks eens op de 17"inch kijken, zit nu op mijn tv :D

Luc schrijft:
Luc schrijft:
SpeedyGJ schrijft:
Yep, FF 16.0.1
ff gegoogled. Met CTRL-R zou FF de css wel moeten verversen. Hier werkt dat.

Yep nu werkt het wel :)
Door Luc
SpeedyGJ schrijft:
Yep nu werkt het wel :)
Gelukkig, al is het wel omslachtig.

Andere optie is dat ik de CSS file ga hernoemen, dan moet deze wel opnieuw geladen worden. Ik zal dat vanavond ook nog even proberen te testen.

Gr,
Luc
Door teesee64
Luc schrijft:
De pagina is inderdaad naar links verplaatst. De inlog button is wel mee opgeschoven. Dat is geregeld in CSS. Waarschijnlijk zit dit nog in de cache van de browser. Door met CTRL-F5 de pagina te laden is dit opgelost.

Centreren is een kwestie van smaak. Waarschijnlijk ben je daar ook zo aan gewend.

Gr,
Luc

Misschien toch overwegen of dit een slimme zet is. Daarnaast begrijp ik de reden waarom niet zo eigenlijk.

Maar goed, t is jou site...........

Groet,
Theo
Door Luc
teesee64 schrijft:
Luc schrijft:
De pagina is inderdaad naar links verplaatst. De inlog button is wel mee opgeschoven. Dat is geregeld in CSS. Waarschijnlijk zit dit nog in de cache van de browser. Door met CTRL-F5 de pagina te laden is dit opgelost.

Centreren is een kwestie van smaak. Waarschijnlijk ben je daar ook zo aan gewend.

Gr,
Luc

Misschien toch overwegen of dit een slimme zet is. Daarnaast begrijp ik reden waarom niet zo eigenlijk.

Maar goed, t is jou site...........

Groet,
Theo
Ik neem het in overweging. Bedankt voor de feedback.

Gr,
Luc
Door Wietse
Overijse schrijft:
Wietse schrijft:
Het ziet er gewoon niet uit, daarnaast is dit alleen om zo lekker die reclame te laten opvallen die toch verdwijnt in mijn browser :).

Wietse als ik het goed voorheb indien, indien niet alvast mijn excuses :

maar was jij niet diegene met misleidende affiliatelinks in de menubar op je website en nu gaan klagen op reclameblokken.

Chris,

Je hebt helemaal gelijk. Gelukkig vond ik het zelf ook vrij onprofessioneel en ik heb ik het daarna vrij snel verwijderd, daarnaast was het slechts één link.
Verder voegt het niet zoveel toe aan dit topic, ik vind het 'n beetje oude koeien uit de sloot halen.
Door Snarf2000

Aanvulling:
Onder de ads van google 10 cm voor de volledigheid.

Grt. Frans
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7