Algemeen forum voor discussie over de website
Door wthus
Beste Mensen, Luc,

Als kan graag de website weer in het midden centreren. Dit kijkt gewoon niet fijn en prettig. Ik heb een ontzettend legen rechterzijde, en zit nu met een vreselijk krom oog naar links te kijken (20inch, Samsung syncmaster 206BW).

Voor de rest wennen, maar denk ik ook wel prettig.
Reclame... tja.. niet leuk, maar inkomsten moeten denk ik ook ergens vandaan komen.
Door Overijse
wthus schrijft:
Beste Mensen, Luc,

Als kan graag de website weer in het midden centreren. Dit kijkt gewoon niet fijn en prettig. Ik heb een ontzettend legen rechterzijde, en zit nu met een vreselijk krom oog naar links te kijken (20inch, Samsung syncmaster 206BW).

Reclame... tja.. niet leuk, maar inkomsten moeten denk ik ook ergens vandaan komen.

Zit nu persoonlijk ook op een 17" te kijken, zo valt het nog mee, wat het wordt indien ik straks thuiskom weet ik niet, daar ga ik ook over naar 20+" scherm.

Misschien eens baseren op de meestgebruikte resolutie's via de analytics van HWA.

Grtz
Kris
Door wthus
Overijse schrijft:
wthus schrijft:
Beste Mensen, Luc,

Zit nu persoonlijk ook op een 17" te kijken, zo valt het nog mee, wat het wordt indien ik straks thuiskom weet ik niet, daar ga ik ook over naar 20+" scherm.

Misschien eens baseren op de meestgebruikte resolutie's via de analytics van HWA.

Grtz
Kris

Of het komt doordat je centraal gewend bent, ik weet niet niet. Misschien maar een paar week zo aankijken, mogelijk herzien we dan de beoordeling nog ;)
Door Luc
wthus schrijft:
Wordt toch tijd dat ik ook eens een grote monitor krijg i.p.v. (klein) laptopscherm. Iets voor rond 5 december wellicht...

Vraagje: hoe ervaar jij op deze 20" monitor de website weer.nl? Die staat namelijk ook links uitgelijnd. Ervaar je daar hetzelfde als bij HWA? Of is dat daar minder storend omdat de achtergrondkleur ook licht is?
Door dibasta
Persoonlijk vindt ik het nu geen gezicht, zit zelf altijd op een 22 inch te kijken,
Snap eigenlijk niet waarom alles nu zo spontaan naar links gecentreerd is, was er geen mogelijkheid om het midden aan te houden???

Gr,
Peter.
Door Overijse
23 - 24" monitoren wil toch zeggen dat je rechts met 15 tot 18 cm meer blanko ruimte zit rechts van de site tegenover een 17".

Is dus wel heel wat denk ik.

Grtz
Kris
Door wslangerak
Mijn timmermansoog zegt ook... niet fraai, zie hieronder voor mijn schermen bij HWA en weer.nl:

Bijlagen
weernl.jpg
weernl.jpg (65.41 KiB) 3400 keer bekeken
Door wslangerak
Sorry, maar dat plaatsen van (meerdere) plaatjes gaat niet echt lekker....
Alsnog:

't Is overigens een 21" scherm.
Bijlagen
hwa-a6b1112eae1f2301180ef21b0098be7d.jpg
hwa-a6b1112eae1f2301180ef21b0098be7d.jpg (53.84 KiB) 3400 keer bekeken
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7