Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door SpeedyGJ
Zojuist de vue ontvangen (2de hands), echter krijg ik het niet voor elkaar om de data op het scherm te krijgen.
Ik heb de knop al ingedrukt gehad en al, bij de setup ziet die em wel echter geen temp/regen/wind.
Enig idee?
Door SpeedyGJ
Ik krijg nu een beetje vermoeden dat het systeem defect is, wat en hoe weet ik niet maar als ik naar zijn history data kijk was de laatste meting op 26-10-2012, temp van 73 graden wijst op een defect lijkt me?
Door Meteorecord
hoi, heb je al de CP210X USB to serial convertor gedownload?

Mvg, Jan
Door SpeedyGJ
Zover ben ik nog niet eens gekomen.
Ik krijg geen data op de console, ben bang dat er iets met de printplaat aan de hand is gezien geen enkel data binnen komt.
Door tjabine
Je treft het niet.
Als ik het goed begrijp heb je je VP2 verkocht omdat je geen console kon vinden?
En u heb je een werkende console alleen je VP2 niet meer.
Dubbel pech volgens mij.

Gr Ron.
Door SpeedyGJ
Helemaal correct.
Ik heb al mailcontact met hem dus hopelijk kan ik mijn geld terug krijgen..maar goed daarmee ben ik er niet want nu ben ik weer van begin af aan en vertik eerlijk gezegd een goedkope weerstation te halen, ben Davis gewend en die zal er ook weer komen.
Door SpeedyGJ
En hij werkt!
Standaard staat de kanaal op 1, echter de ISS komt met kanaal 2 aan en dat ben ik vergeten in te voeren in de console...domme fout van mij!
Mooi echter alleen geen kabel naar de PC, die is hij vergeten bij te leveren dus moet nog even wachten om alles online te gooien ;)
Door dibasta
SpeedyGJ schrijft:
En hij werkt!
Standaard staat de kanaal op 1, echter de ISS komt met kanaal 2 aan en dat ben ik vergeten in te voeren in de console...domme fout van mij!
Mooi echter alleen geen kabel naar de PC, die is hij vergeten bij te leveren dus moet nog even wachten om alles online te gooien ;)

Pfff.... veel succes Gerrit-Jan !!!
het is ook altijd wat :silly:

Maar aanhouder wint !!!

Gr,
Peter.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9