Nope weet ik
Anyway mail naar Davis kan, mijn engels is echter niet al te goed dus dat maakt het lastig.
Importeur wordt wel lastig gezien ik deze 2de hands heb en niet bij een winkel heb gekocht.
En ja daar zit wel wat in, en natuurlijk verwacht ik dat die het gewoon doet, echter 200 euro voor dit systeem, het kan er wel mee door gezien eigenlijk alles het gewoon doet.
Als ik nu alles terug moet sturen en 200 euro terug heb dan kom ik tot de volgende conclusie:
1: Pakket opsturen, 200-6.75=193.25
2: Nieuwe console / datalogger 169+149=318 en dan heb ik de ISS er nog niet bij.
3: Nieuwe ISS kost 209 euro Vue / 295 VP2.
Uiteindelijk kan ik net zo goed de console / datalogger gewoon houden en bij een meevalleer een nieuwe ISS gaan kopen.
En nu gewoon zo door blijven gaan met in de nachten misschien uitvallen.
Deprie worden hierdoor...liever niet maar je moed zakt natuurlijk wel weg na al die tegenslagen die ik heb gehad.
Anyway, voor nu laat ik het eerst maar zo, vannacht geen uitval gehad dus even bekijken hoe lang het gaat duren voor de eerste uitval er is. HWA gaat dus even niet door, website...pleur eerst cumulus er wel in en zie het later wel weer als alles 100% werkt. Voor nu ga ik er geen tijd in besteden.
Edit:
Melding is nu weg..erg apart!