Algemeen forum voor discussie over de website
Wij bezig de laatste puntjes op de i te zetten. Ik had gehoopt te kunnen melden dat we 15 oktober inderdaad gaan starten. Helaas gaat dat net niet lukken.

Tijdens het testen zijn we tegen enkele zaken aangelopen, die nog opgepakt/verbeterd moeten worden.

De verwachting is we begin november daadwerkelijk kunnen starten.

Mvgr,
Luc
Door Snarf2000
Ach, Keulen en Aken zijn ook niet op de zelfde dag gebouwd.
Al het goede komt langzaaaaaaaaam.
Als het maar komt.

Maar ik ben wel benieuwd hoe het allemaal vorm zal krijgen en hoe het er uit gaat zien.
We wachten maar rustig af.

Grt Frans
Door fotogw
Luc schrijft:
Wij bezig de laatste puntjes op de i te zetten. Ik had gehoopt te kunnen melden dat we 15 oktober inderdaad gaan starten. Helaas gaat dat net niet lukken.

Tijdens het testen zijn we tegen enkele zaken aangelopen, die nog opgepakt/verbeterd moeten worden.

De verwachting is we begin november daadwerkelijk kunnen starten.

Mvgr,
Luc

Kijk, dat zijn goede berichten!
En inderdaad, beter een paar weken later dan snel met de kinderziektes er nog in!

Gerhard
www.weeropdeveluwe.nl
Door westkapellegek
Het is inmiddels begin November...En ik ben benieuwd! Is er al een datum van lanceren bekend enz?

Zoals gezegd, ik ben erg nieuwsgierig naar t project en de werkelijke uitvoering hiervan.

Gr vanuit een zonnig Almkerk,
Niek
Door Overijse
westkapellegek schrijft:
Het is inmiddels begin November...En ik ben benieuwd! Is er al een datum van lanceren bekend enz?

Zoals gezegd, ik ben erg nieuwsgierig naar t project en de werkelijke uitvoering hiervan.

Gr vanuit een zonnig Almkerk,
Niek

Hier wordt druk aan gewerkt en testen beloven veel goeds.

Op tijd en stond zal Luc zelf wel met meer nieuws komen.

Grtz
Kris
Overijse schrijft:
Hier wordt druk aan gewerkt en testen beloven veel goeds.

Op tijd en stond zal Luc zelf wel met meer nieuws komen.

Grtz
Kris
Kris,
Bedankt voor het geven van een eerste update.

Er wordt inderdaad hard gewerkt en de grootste uitdagingen hebben we inmiddels opgelost. We zijn echt aan het 'finetunen'. Een exacte datum voor lancering kan ik nog niet geven.

Wel alvast een sneak preview:

De neerslagverwachting op basis hydronet data:

Afbeelding

De radarbeelden in HWA layout:

Afbeelding

Op dit moment wordt er nog gewerkt aan het kwaliteitsrapport van de data. Dat is binnen een paar dagen ook gereed.

Daarna moet ik nog alles beschikbaar stellen via de beheermodule en dan kunnen we daadwerkelijk van start gaan. We zijn er dus bijna....

Zodra een definitieve datum bekend is, laat ik het natuurlijk gelijk weten.

Gr,
Luc
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 41