Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door SpeedyGJ
Indd die melding verdwijnt als sneeuw voor de zon, momenteel geen melding meer gehad. Deze week maar even aanzien wat er gebeurd :)

Er zit een duracell in dus dat lijkt me een beetje stug :)
Door wsEpe
idd grappig dat spelletje. Kom er niet toe om hem vaak te spelen. ik kreeg na 20 maanden ook die melding battery low. In de vue een nieuwe batterij gedaan en laatste firmware erop gezet. Daarna geen melding meer gehad. Maar waar heb je die console staan? in de sauna ofzo? Lekker warm in elk geval :)
Door tjabine
Speedy dit staat op de Davis site bij de nieuwste firmware update!

Firmware version 2.14

-Solved problem of inadvertent low transmitter battery message. It was displaying as soon as a low voltage was detected, now it will not display unless a low battery has been detected for a full 2 minutes.

-Outside humidity no longer displays 0%.

-Modified heat index table to match the algorithm used by the WeatherLink software.

Gr Ron.
Door weatherservice
Hallo iedereen,

Misschien een vreemde vraag, maar waar kan ik die nieuwste firmware voor een DVP2 downloaden? Heb al even gezocht op de site, maar kwam downloads tegen van 2010.

Dank!!
Door tjabine
weatherservice schrijft:
Hallo iedereen,

Misschien een vreemde vraag, maar waar kan ik die nieuwste firmware voor een DVP2 downloaden? Heb al even gezocht op de site, maar kwam downloads tegen van 2010.

Dank!!

Dat klopt, ze zijn niet zo erg van updaten daar.
En dan heb ik het al helemaal niet over Weatherlink! man wat blijft dat achter zeg.

Gr Ron.
Door SpeedyGJ
Bedankt!
Ik zal er vanavond even naar kijken!
Momenteel nog geen melding meer gehad van de low battery :)
Door SpeedyGJ
Vanmiddag kreeg ik de melding weer, ik heb met opzet even op de update gewacht. Zonet succesvol de update geinstalleerd en nu is de melding weg :)
Ik ga ervan uit dat die nu gewoon weg blijft.
Oude versie stamde uit 2009 trouwens haha :D mooi ik weer blij :)
Voor de rest draait alles zoals het moet zijn :)
Door Wietse
En bij deze is dan ook de lange en succesvolle soap "Speedy en zijn vervelende weerstation" ten einde gekomen.
Iedereen bedankt! Wie weet komt er nog wel vervolg ;) al hoop ik het niet voor Speedy zelf :P .
Door SpeedyGJ
Vervolg? Even is leuk maar er komt een eind aan dat ik elke keer met mijn problemen jullie kom lastig vallen...nee meer problemen moet ik niet meer krijgen want dan gaat de lol er echt wel af.
Gelukkig straks in Dokkum waar de bomen op 100m+ afstand staan, en niet op 10/15m :) dus de metingen uit NW/N/NO zullen stuk beter worden.
En ach ik woon dan wel wat dieper landinwaarts maar ook daar kan het genoeg waaien :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9