Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door Snarf2000
Je denkt toch niet dat we dit topic op slot zetten.
Natuurlijk kom je ons weer lastig vallen met storingen waar heel HWA van genieten kan.

Frans
Door CeesT
En ach ik woon dan wel wat dieper landinwaarts maar ook daar kan het genoeg waaien

Hoi,

En anders maar flink aan de erwtensoep, dan genereer je toch gewoon je eigen wind. Kwestie van goed richten ;) .
Door jacg
Snarf2000 schrijft:
Je denkt toch niet dat we dit topic op slot zetten.
Natuurlijk kom je ons weer lastig vallen met storingen waar heel HWA van genieten kan.

Frans

Of anders een berichtje over weer een kleine op komst ;)
Door SpeedyGJ
Of toch een low batt? Juist die melding heb ik weer. Ik ga gewoon afwachten hoe lang het gaat duren :) voor nu maak ik me geen zorgen :)
Door wsEpe
Weatherlink heeft ook een pagina batterijstatus onder tab windows.
Daar kun je zien hoevol de batterij is en welke batterij niet goed is.
Door SpeedyGJ
En vreemd genoeg is de melding weer verdwenen. Firmware update schijnt dus weinig nut te hebben.
Door Wietse
We hadden ook niet anders verwacht Speedy, kennelijk heeft ieder weerstation bij jou zo z'n ups en downs...
Door Snarf2000
SpeedyGJ schrijft:
En vreemd genoeg is de melding weer verdwenen. Firmware update schijnt dus weinig nut te hebben.

Firmware update is altijd ergens goed voor.
Er worden bugs verholpen die in een eerdere versie zaten.

Ok, in dit geval heeft de update niet tot het gewenste resultaat geleid.
Maar is jou melding wel een bug?
Of is er toch iets met jou batterijen.

Frans
Door SpeedyGJ
Klopt true maar de melding komt en gaat dus dat zal wel weer een bug zijn, ik heb zonet iemand gevraagd of die mijn batterij kon opmeten, zat nog helemaal vol dus daar kan het niet aan liggen. Kortom ik ga er verder niet meer op letten, duurt wel een paar jaar voor de batterij eens vervangen moet worden, hoewel ik het liefst om het jaar doe :)

Wat me trouwens wel opvalt is dat de Vue lampje continu knippert, moet even kijken wat dat betekend, gegevens blijven wel stabiel door lopen :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9