meteozwolle schrijft:
lastret en plaintext upload gedaan. maar of ze goed zijn. dit is resultaat wat ik zelf krijg: http://www.meteozwolle.nl/wxsim/sivu2.php
Opmerkingen bij je lastret.txt:
De datum staat "vreemd".
Als ik de dit schrijf is het 9:30 in de morgen van 21 November.
De bestanden zijn gemaakt in de toekomst. Om 6.55p op 21 november.Dat wil zeggen vanavond.
Ergens staat er een PC/programma verkeerd ingesteld.
sivu2.php beeldt af laatste update: 21.11.2012 08:30
mijn script: Gewijzigd: Woensdag 21 november 2012 - 20:10
Het verschil in minuten zit in de instellingen. Maar het verschil in uren kan ik niet verklaren.
De inhoud van lastret.txt ziet er vrij normaal uit.
Het is een "oude" versie van het programma, tenminste de voorspellingstijd is niet op het hele en halve uur maar 5 minuten vroeger.
Zowel in het NordicWeathger als in mijn script moet je dan een instelling aanpassen.
Anders lopen de grafieken mis. De tijdlijn van de grafieken is immers wel op halve/hele uren. Dat er dus geen grafieken verschijnen bij sivu2.php is geen fout in het programma maar vermoedelijk een instelling die verkeerd staat.
Sommige normaal gebruikte voorspellingswaarden ontbreken.
Vermoedelijk is er bij de instellingen (in WRET?) geen vinkje gezet bij de "thunder" voorspellingen. De waarde SWXO ontbreekt bij jou. De scripts nemen dan 0% kans aan. Wat als het werkelijk kan onweren natuurlijk niet correct is.
Verder ziet de uitvoer er op het eerste gezicht correct uit.
Opmerkingen bij je plaintext.txt:
De windsnelheid is hier in kph terwijl het bij lastret.txt in m/s is.
Dat zie ik voor het eerst.
Bij jouw uitvoer van sivu2.php wordt 17 kph opeens 17 m/s. Wat natuurlijk niet correct is.
Hierbij een afbeelding van de uitvoer.
Groeten, Wim