Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Na een aantal Turbulente Jaren als Ws Klazienaveen en daarna Ws Coevorden, Wil ik een ieder hierbij het volgende Mededelen.

Bij deze wil ik melden dat Weerstation Coevorden (eerder weerstation Klazienaveen)
Per 21-11-2012 definitief is opgeheven.

Het Weerstation is verkocht en het is noodgedwongen einde Hobby ivm de Crisis, Ik kan nu beginnen met het opeten van het Weerstation.

De Website bestaat niet meer en ik lever dus ook geen data meer aan HWA.
Dus WS Coevorden kan verwijderd worden uit de lijst hier.

Ik was begin dit Jaar al gestopt met mijn eerdere actieve deelname hier aan het forum om bekende redenen dacht ik zo.

Ook is mede verantwoordelijk voor het besluit de spreekwoordelijke rotte appel in de shoutclub die ik had op mijn Website, Wie de schoen past trekke hem aan bij deze.

Ik wens een ieder succes met de Hobby en ik bedankt mijn bezoekers en een paar vaste dagelijkse bezoekers van De website voor hun bezoeken afgelopen 3 Jaar.

Martijn

(voormalig WS Coevorden Ws Klazienaveen)
Door weatherservice
.. damn Martijn.. Dat is spijtig.

Succes in alles wat je in de toekomst onderneemt man!
weatherservice schrijft:
.. damn Martijn.. Dat is spijtig.

Succes in alles wat je in de toekomst onderneemt man!

Thanks Weatherservice :)
Door reitsma1960
Hoi Martijn.

Erg jammer Martijn te horen dat nog niet alles loopt zoals je zou willen.
Moeten stoppen met je hobby is dan erg sneu.
Veel sterkte met alles en wie weet zien we je nog terug.

Groeten,
Oebel
Door Overijse
Hoi Martijn,

Spijtig om te horen dat je ermee stopt omwille van omstandigheden. Ook van hieruit het allerbeste gewenst in deze moeilijke tijden en hoop je toch ooit nog terug te zien of horen in de toekomst hopelijk in betere tijden voor je. Remember na regen komt zonneschijn.

Grtz
Kris
Door wslangerak
Jammer Martijn!

Hopelijk keert het tij binnenkort, wie weet zien we je nog eens terug!

Het beste!
Iedereen Bedankt voor Jullie overweldigende reacties, Telefoon en mail stonden roodgloeiend van de reacties.... In slechte tijden leer je je vrienden kennen hoor...... Niet dus :P :angry: Dat blijkt wel weer.

Zelfs geen bedankje van Luc hier voor het leveren van 3 jaar data hier aan HWA :blink:

Heb je geld en loop je mee in de pas heb je vrienden, Heb je dat niet en stap je ergens uit, ben je een bult stront geworden en nemen mensen niet eens de moeite een reactie te plaatsen.

powerr,Reitsma 1960,wslangerak,Overijse en Weatherservice uiteraard wel bedankt voor jullie reacties :)

De groeten
Door Snarf2000
Beste Martijn.

Als iemand zijn werk goed doet, hoor je vaak niets.
Maak je er een puinhoop van, dan krijg je dat te horen.
Net als "geen bericht is goed bericht".
Zo gaat dat tegenwoordig.
Dat is niet altijd even leuk, maar het is niet anders.
Je kunt een ander niet verplichten om afscheid te nemen.

Maar om de leden en ook Luc af te kraken, vindt ik niet eerlijk.

Er zijn in het verleden vaker leden opgehouden met hun hobby.
Hier is soms nooit bericht van geweest dat ze gestopt zijn.
Als jij nou graag "dank je wel" wilt horen is dat iets wat je persoonlijk wil.

Ik heb me nooit met de kwestie "Klazienaveen" bemoeit, (Ik ben volledig op de hoogte wat er destijds speelde) maar dit is iets wat ik als persoon, maar ook als moderator van HWA, niet bestempel met een "waardig afscheid".
Van mij kun je best een "dank je wel" krijgen, maar blijf dan ook niet onrust stoken op HWA.

Met vriendelijke groet en bedankt voor je jarenlange inzet op HWA.

Frans