Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door weatherservice
Weeramateurs,

Daar ik een update in de software wilde doorvoeren van Weather Display (recentste versie) is er blijkbaar het één en het ander fout gelopen. De software oogde bijzonder buggy (R versie) en ik kom origineel van 10.37 E versie.. Daar de hele data door elkaar werd geschud is er beslist om opnieuw over te stappen op de E versie. Hierdoor is het mogelijk dat u verkeerde data ziet staan op HWA, daar de oude files worden gebruikt ter herstel.

http://weerstationwaregem.be/Actueel

Excuses en euvel is nu verholpen (weliswaar met foute data van vandaag pfff)

Nicolas
Door weatherservice
Data grafieken = nu oké
Data voorpagina = oké
Versie 10.37 = oké

Ik denk dat we weer op track zitten.
Door hanszzz
Hallo Nicolas hier op het moment ook even de recentste versie erop gezet hier nog alles goed functionerend.

grt Hans
Door weatherservice
Hey Hans!

Ik heb een oude pc (xp 32 bit) en de graphics van het nieuwe WD zorgen er steeds opnieuw voor dat het programma vastloopt of andere problemen kent in de transfer van data. behoorlijk vervelend omdat de nieuwste updates van WD voorzien zijn van talrijke fixes die ik eigenlijk wel nodig heb pff.

Grafische kaart is ook ondermaats.. Nieuwe pc aankopen wss?

Nicolas
Door hanszzz
Hallo Nicolas ik zou zien om een upgrade voor de weer pc elke update is er niet voor niets en een beetje actueel te blijven.;)

Grt Hans