Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wvdkuil
AenG schrijft:
Ik denk dat je met dit template ontwerp veel weeramateurs blij maakt.

Een vraag:
Waarom begin je links bovenaan met de windgegevens? Het eerste wat ik zou willen weten is "hoe koud is het buiten".
En die waarde staat helemaal rechts. Ik zou dit linksboven verwachten.
De vochtigheid zou ik dan helemaal rechts plaatsen. Daar zou ik het laatste naar kijken. Of deze vervangen door de UV-sterkte.
Dat ga ik zeker eens doen. Er is eigenlijk geen reden om het zo te doen als nu. Ik maak het wel zo dat de website beheerder de volgorde kan bepalen.
De uv sterkte is wat lastiger omdat de meeste weerstations geen eigen UV hebben. Dus dat wordt dan optioneel.
Bedankt voor het idee, groeten, Wim
Door wvdkuil
giantocr schrijft:
Hoi Wim,

Is het ook mogelijk dat je de waarschuwing van meteoalarm die nu boven de template komt te staan, kan worden gewijzigd naar de provincie waar je eventueel woont?
Dus in mijn geval Groningen.
Vr groet,
Piet
Ik begrijp je niet helemaal.
De waarschuwing staat ingesteld op Groningen.
Dat heb je zelf ingesteld via de settings. warnArea NL007
Groeten, Wim
Door giantocr
wvdkuil schrijft:
giantocr schrijft:
Hoi Wim,

Is het ook mogelijk dat je de waarschuwing van meteoalarm die nu boven de template komt te staan, kan worden gewijzigd naar de provincie waar je eventueel woont?
Dus in mijn geval Groningen.
Vr groet,
Piet
Ik begrijp je niet helemaal.
De waarschuwing staat ingesteld op Groningen.
Dat heb je zelf ingesteld via de settings. warnArea NL007
Groeten, Wim

Hoi Wim,
Was even een foute gedachte van mij.
Vr groet,
Piet
Door giantocr
Hoi Wim,

Is het mogelijk om de warning.php boven de template te krijgen?
Misschien op een zelfde manier als de warning.txt.

Vr groet,

Piet
Door hanszzz
Hallo Wim is er een oplossing gevonden voor de tekst en icons voor de wd gebruikers

Bij de HWA verwachting op de startpagina staat een storende foutboodschap nu er storm verwacht wordt.

Grt Hans
Door wvdkuil
hanszzz schrijft:
Hallo Wim is er een oplossing gevonden voor de tekst en icons voor de wd gebruikers

Bij de HWA verwachting op de startpagina staat een storende foutboodschap nu er storm verwacht wordt.

Grt Hans

Via mail heb ik je de oplossing gestuurd.
Omdat jij Beta tester bent voor de WD current condition icons kon je niet van de standaard download optie gebruik maken.
Nu wel.
Groeten, Wim
Door wvdkuil
giantocr schrijft:
Hoi Wim,
Is het mogelijk om de warning.php boven de template te krijgen?
Misschien op een zelfde manier als de warning.txt.
Vr groet, Piet
Die staat er al standaard voor alle template gebruikers en verschijnt als er een warning is.
Dus geen groene balk met "Er is geen waarschuwing".
Groeten, Wim
Door nitrx
ivwiwba schrijft:
Thank you for this article. That’s all I can say. You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you’ve covered so many bases.Thanks!
]

LINKS uit qoute weggehaald kan die spammer geen ban krijgen ?
Door Snarf2000
Spamberichten her en der verwijderd en Luc op de hoogte gebracht van IP adres en gebruikersnaam.

Hij zal geblocked worden.
Die zien we nooit meer, terug !

Frans
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13