Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door johandirk
Hallo,

Mijn naam is Hans Deerenberg. Na een periode van 47 jaar moet er helaas een einde komen aan mijn hobby weerkunde. Wij zijn om gezondheidsredenen gedwongen te verhuizen naar een appartement, waar ik mijn spullen helaas niet meer gebruiken kan.

Ik heb het volgende dat ik graag aan een weerliefhebber over wil doen: een Davis weerstation Vantage Pro 2, met bijbehorend computerprogramma, een kwik maximum en een kwik minimum thermometer op standaard (met ijk certificaat), een Hellmann regenmeter,een zelfgebouwde (volgens richtlijnen) weerhut en vele nummers van het tijdschrift Het Weer.

Heb jij voor een of meerdere dingen interesse, laat het me dan even weten.

Met vriendelijke groet,
Hans
Door weatherservice
Ah Hans, dat is jammer. Wel een bijzonder carrière achter de rug als weeramateur. Hopelijk hou ik het zo lang vol! Hou je goed en veel succes!!

Nicolas
Door dibasta
johandirk schrijft:
Hallo,

Mijn naam is Hans Deerenberg. Na een periode van 47 jaar moet er helaas een einde komen aan mijn hobby weerkunde. Wij zijn om gezondheidsredenen gedwongen te verhuizen naar een appartement, waar ik mijn spullen helaas niet meer gebruiken kan.

Ik heb het volgende dat ik graag aan een weerliefhebber over wil doen: een Davis weerstation Vantage Pro 2, met bijbehorend computerprogramma, een kwik maximum en een kwik minimum thermometer op standaard (met ijk certificaat), een Hellmann regenmeter,een zelfgebouwde (volgens richtlijnen) weerhut en vele nummers van het tijdschrift Het Weer.

Heb jij voor een of meerdere dingen interesse, laat het me dan even weten.

Met vriendelijke groet,
Hans

U hebt mail !!
Door jpj731
Hallo,

Jammer dat u uw hobby moet gaan missen..
Wat wilt u voor de Davis (compleet) hebben?

Met vriendelijke groet,
Johnny de Jonge
Door dibasta
Denk niet dat je antwoord krijgt!!! althans, ik moet het nog hebben!!
Daar kun je wat mee, met deze leden! :angry:

Gr,
Peter.
Door dibasta
Sloefke schrijft:
Hallo beste mesnen bedoelen jullie mij???

gr Joost

Nee nee, de topic starter !!!

gr,
Peter.
Door Overijse
Sloefke schrijft:
Hallo beste mesnen bedoelen jullie mij???

gr Joost

Hoi Joost,

Ik denk dat er op de topicstarter gedoelt wordt.

Grtz
Kris