hanszzz schrijft:
Goedemorgen sinds een paar dagen heb ik last van dat mijn ftp in wd begint te haperen hij blijft hangen in de testtags.
Nu heb ik de testtags verwijdert en tot op heden nog geen uitval weer gehad van de ftp.
Verder heb ik alle opties in de ftp al gehad passief rename enz.
Zijn er meer gebruikers die hier last van hebben ik gebruik wd en de icons ook uit wd voor de template.
of het kan ook zijn dat er hier op de custom webpage /individual dials setup/options en vinkje verkeert staat heeft er iemand daar ook wat aangevinkt?
grt Hans
Als er geen reacties komen wellicht deze vraag nog eens stellen in het WD forum.
Wat opmerkingen
1. testtags.txt kan op meerdere manieren worden opgeladen.
a. Door 1 enkele keuze zonder de naam hoe de file moet heten als hij opgeladen is
of
b. Door het nadrukkelijk vermelden van de naam voor de conversie en de naam testtags.php
Dat zijn verschillende ftp instellingen. Welke gebruik jij?
2. testtags.txt en testtags.php worden door de Saratoga template ook gebruikt. Het gebeurt weleens dat gebruikers de menukeuze voor testtags.txt gebruiken EN de eigen oplaad gegevens. Dan wordt testtags.txt dus twee maal opgeladen wat tot conflicten leidt.
3. verder kan de frequentie van opladen een zeer grote rol spelen. De testtags.txt bestanden zijn groot tot zeer groot en moeten niet iedere minuut opgeladen worden. Bij verbindigsproblemen wordt dan soms een tweede upload gestart.
4. Let op dat de voor WDL benodigde bestanden altijd ook nog eens opgeladen worden. Maar door een aparte ftp-sessie. Sommige providers blokkeren meerdere gelijktijdige ftp uploads vanaf eenzelfde ip adres. Hier is op het weatherwatch forum diverse keren over bericht.
5. Zet eens alle andere ftp uploads af. En testtags.txt upload weer aan.
Controleer na een tiental minuten in de map weather/uploads of en welke bestanden wanneer aangekomen zijn.
Ook op Saratoga staat veel info over het hoe te opladen van testtags.txt
http://saratoga-weather.org/template/install.php
Succes, Wim