Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door Wietse
Twente zal niet zoveel sneeuw krijgen waarschijnlijk. Laatste GFS run geeft hooguit een paar centimeter. Zoals gewoonlijk is het in Twente de laatste jaren weinig bijzonders...
Bijlagen
gfs_0_24.png
gfs_0_24.png (39.62 KiB) 3351 keer bekeken
Door nolversteeg
Hallo meteovrienden,

Ik ben het helemaal met Geert eens,en hopelijk is het niet zijn Auto. De verwarmde regenmeter , de vastgelopen wind en anemometer ,volgelopen straten, en niet te vergeten het roestmiddel wat ruimschoots verspreid wordt. Zijn ook niet mijn favoriete zaken.

Maar we moeten het er mee doen.

Groeten Nol
Door Snarf2000
Kunnen we Rijkswaterstaat niet verantwoordelijk stellen voor het vernielen van onze auto's

Frans
Door nolversteeg
Misschien zijn er wel meteovrienden die daar voor gestudeerd en verstand van hebben.

Wie weet

Groeten Nol
Door teesee64
Ik lees net in de krant dat het KNMI voor heel Nederland code oranje heeft afgekondigd, Maar bij meteoalarm blijft het code geel.

iemand enig idee waar het verschil aan ligt en waarom er geen éénduidig bericht hierover is. Lijkt mij nogal verwarrend op deze manier.

Groet,
Theo
Door Hans1960
Klopt Geert en Nol maar we wonen nog steeds in Nederland en daar kan je dus qua weer nog steeds van alles meemaken,
Er zijn mensen die willen graag een witte kerst en dan het liefst alleen op de eerste en tweede kerstdag en daarna moet alles weer weg zijn maar zo werkt het niet .
ik vindt sneeuw echt een mooi verschijnsel en ik weet maar al te goed wat dat op wegen en voetpaden aan gevaar kan zijn ( ben zelf vrachtwagenchauffeur )maar we hebben het weer niet in de hand.

Mvg,Hans.
Door nolversteeg
@Hans,

Het valt hier allemaal wel mee, sinds 1953 en 1963 , maar de zon is toch wel lekker.

Nol
Door millingenweer
Ik lees net in de krant dat het KNMI voor heel Nederland code oranje heeft afgekondigd, Maar bij meteoalarm blijft het code geel.

iemand enig idee waar het verschil aan ligt en waarom er geen éénduidig bericht hierover is. Lijkt mij nogal verwarrend op deze manier.

Groet,
Theo

Dat komt meteoalarm is tot vanavond 00:00 geel uur vanaf 00:00 uur wordt het wel oranje.De melding Knmi is voor komende 48 uur.
Gr Arno
Door teesee64
Oke, dat was me even ontgaan.

maar verwarrend blijft het wel op deze manier.

Bedankt voor de uitleg!

groet,
Theo
Door Hans1960
Klopt Nol, Ik ben ook meer een zonaanbieder dan een wintermens :) Maar zoals ik al zei we kunnen de weergoden toch niet tegenhouden ;) ;)

Mvg,Hans.