Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Wietse
Bezig met m'n app voor Windows 8. Graag zou ik voor de lange termijn een tester nodig hebben.
Indien suggesties hoor ik het graag!

[img]http://i48.tinypic.com/20j4js6.png[/img]
Door westkapellegek
kan me herinneren dat ik een paar dagen geleden al een eerste versie zag staan in de Store! Ziet er erg mooi uit, zou het dan toch de toekomst worden?

Mocht je het eea getest willen hebben, ik zit altijd klaar met mn Windows 8.

gr Niek
Door Wietse
Al enige tijd ook een Windows Phone variant van de applicatie in de store staan.
Afbeelding

Gezien Het Weer Actueel nog geen applicatie heeft voor Windows Phone ben ik bereid om in de toekomst ook andere stations behalve die van mij als optie beschikbaar te maken.

De applicatie krijgt dan uiteraard een andere naam etc., misschien moet ik Luc hier maar is over mailen.
Voor een testperiode ben ik alvast opzoek naar gebruikers die nu data m.b.v. Weather Display aan HWA leveren. Bij deze een vrijwillige oproep om de locatie van je gegenereerde logfile door Weather Display te sturen via dit contactformulier.

Het actuele overzicht per station zou er dan bijv. zo uit kunnen zien:
Afbeelding

Beschik jij over een Windows Phone dan kan je ook deel uitmaken van deze applicatie in ontwikkeling. Stuur via het contactformulier over welk Windows Phone toestel jij beschikt en het e-mailadres van jouw Microsoft Account.

[size=2]Hopelijk kunnen we op deze manier onze gegevens nog toegankelijker maken en naar een hoger niveau brengen. Heb je vragen, suggesties of andere ideeën laat het dan gerust weten![/size]
Door Wietse
regenthet.in app vanaf komende week te downloaden in de Windows Phone Store. Meer info: http://www.regenthet.in/pages/app_details.php

Afbeelding

Met de app regenthet.in ben je direct op de hoogte van de huidige weersituatie en weersvoorspelling op jouw locatie. De neerslagradar en satellietbeelden geven een aanvulling op hetgeen wat te wachten staat in de eerst volgende uren.
De live tile biedt de mogelijkheid om in een oogopslag de huidige weersituatie te bekijken, zonder de applicatie te hoeven openen.
Met de app regenthet.in weet jij wat voor weer je te wachten staat.