Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Gert
#54301
Meer mensen met dit probleem?

Dit heb ik nu op de site staan.

url]http://www.hetweeractueel.nl/includes/custom/images/neerslag.php?id=399&time=1293979069[/url]

Gert
Door Nico
#54302
Beste Gert.

Hetzelfde probleem doet zich hier ook voor, het ligt niet bij jou.
Fijne jaarwisseling gewenst, vanuit een somber Zuid-Limburg.

Nico
Door Snarf2000
#54305
Dat komt uit een datastream van Buienradar.
Daar zullen wel problemen zijn.

Komt wel weer goed.

Grt Frans
Door Gert
#54306
We zullen wel afwachten...

Iedereen ook een fijne jaarwisseling toegewenst.

Groet,

Gert Stegeman
Door jango
#54309
Snarf2000 schrijft:
Dat komt uit een datastream van Buienradar.
Daar zullen wel problemen zijn.

Komt wel weer goed.

Grt Frans


Frans daarvoor is buienradar niet aansprakelijk.

Hier hetzelfde


Rechtsonder staat wie voor de realisatie verantwoordelijk zijn.

Komt uit het project

http://www.hetweeractueel.nl/forum/algemeen/46882-mogelijke-samenwerking-hydrologic/witteveenbos

In mijn ogen heeft dit project een groot deel van de testfase overgeslagen en was het evenals de neerslag radar nog niet rijp voor publicatie.

Publicatie op mijn eigen site van deze onderdelen heeft al geleid tot reactie`s van daar klopt niets van, en is dus geen reclame voor de site.

Ik hoop dat Hydrologic/Witteveen+Bos deze zaakjes in 2013 snel wel goed op orde hebben.

Grtz, Jan
Bijlagen
neerslag-04b444f80d67b640e8ae20799bfb830c.png
neerslag-04b444f80d67b640e8ae20799bfb830c.png (7.22 KiB) 2096 keer bekeken
Door Luc
#54311
De storing is gemeld bij HydroNET. Ze zijn de oorzaak aan het onderzoeken.

Ter info:
Naar aanleiding van de vorige storing die in het weekend optrad, hebben we besproken hoe storingen buiten kantoor uren opgelost kunnen worden. Vanaf 1 februari gaan ze bij HydroNET buiten kantooruren, storingsdiensten draaien.

Tot 1 februari kan ik storingen buiten kantooruren ook melden per SMS. Mocht de helpdesk medewerker in de gelegenheid zijn om de storing op te lossen vanuit thuis, dan zal hij dat doen. Als dit niet lukt, dan zullen we helaas moeten wachten tot de volgende werkdag.

Mvgr,
Luc
Door Luc
#54312
Snarf2000 schrijft:
Mijn verontschuldigingen.

Dit WAS een verwachting van buienradar.

Luc!!!

:(
Klopt, maar sinds de samenwerking met Hydrologic/Witteveen+Bos niet meer.

Gr,
Luc