Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door WeerStationWoerden
hoi Wisse
als ik het goed had gebruikte je XP

ik gebruikt zelf op een pc die beneden staat ook xp en die heb ( had het zelfde probleem
heb dat nu net opgelost zal zo foto's plaatsen over hoe en wat
een foto zegt meer dan tekst ;-)

word vervolgt

Gert

forsurh schrijft:
Goedenavond,

Helaas nog geen oplossing voor mijn probleem.

Ik ben nog niet zo bekend met Firefox, maar zit daar niet iets in dat de de fout kan opsporen? Debugging?

Groeten,
Wisse

www.weerstation-grootegast.nl

P.s.

Aan deze link te zien dat het wel op de server werkt, maar niet zichtbaar op een van mijn pc's, zie mijn eerdere posting.

www.weerstation-grootegast.nl/pagina44.html
Door WeerStationWoerden
hoi Wisse
hier de foto's zelf denk ik vooral foto 3-4 is de oorzaak

[img]http://www.weerstation-woerden.nl/foto/Wisse/1.JPG[/img]
[img]http://www.weerstation-woerden.nl/foto/Wisse/2.JPG[/img]
[img]http://www.weerstation-woerden.nl/foto/Wisse/3.JPG[/img]
[img]http://www.weerstation-woerden.nl/foto/Wisse/4.JPG[/img]
[img]http://www.weerstation-woerden.nl/foto/Wisse/5.JPG[/img]
[img]http://www.weerstation-woerden.nl/foto/Wisse/6.JPG[/img]

kijk na welke versie je gebruikt van Firefox
bij V7.1 werkte het namelijk al minst je doet wat op foto 4 staat !

foto's te klein ? klik op de foto met je rechter muis en copy/past de url ;-)

Mvg Gert
Door Wietse
Hi Gert,

Ik heb nog nooit iemand zo moeilijk zien doen om foto's te maken van hetgeen wat je ziet op je beeldscherm.
Waarom maak je niet gewoon een printscreen? Weet je niet hoe dat moet, kijk dan hier.

Daarnaast raad ik je aan om op de knop 'update toepassen' te klikken, je gebruikt nu versie 7, inmiddels is de huidige en veilige versie van Firefox; 17.0.1, graag updaten.
Door etab
Wat bedoelen ze met Volledige URL naar. clientraw.txt, realtime.txt,currdat.lst etc.

Als dat gewoon achter op de url van mijn weerstation staat is dat dan voldoende?
Door reitsma1960
etab schrijft:
Wat bedoelen ze met Volledige URL naar. clientraw.txt, realtime.txt,currdat.lst etc.

Als dat gewoon achter op de url van mijn weerstation staat is dat dan voldoende?

Hoi,

Ja, in jou geval wel, heb ik geprobeerd.
Het hangt er vanaf waar je je data bestand opslaat, in je root of in een andere map op je server.

Succes,

Groet,
Oebel
Door wsEpe
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met de WLrealtime.htx? Ik gebruik weatherlink 5.9.2.2. Alles lijkt goed. upload is goed, Station is zichtbaar op de kaart. Geeft ook data aan.

Maar het bestand dat Weatherlink upload is corrupt. Op 1 dataveld na, vult WL alle data goed in, maar in 1 veld laat WL de tag staan.
Gedeelte van de file:
6.0|23:30|19.3||19.3|-|

Geef ik 1 enter in de .htx file dan wordt er een andere tag niet ingevuld.

Het vreemde is, dat als ik de .htx over 4 regels verdeel gaat het wel goed en worden alle tags netjes ingevuld.

Zou de .htx file te lang zijn voor EWN? Gebruik je trouwens voor de .htx als output een .htm file dan zie je de tag || niet, maar alleen ||.

@Oebel: stuur je zo even de 2 links hiervan. Beide .htx zijn exact gelijk, alleen is in de .htx file van file2 3x een Enter gegeven.
Door reitsma1960
wsEpe schrijft:
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met de WLrealtime.htx? Ik gebruik weatherlink 5.9.2.2. Alles lijkt goed. upload is goed, Station is zichtbaar op de kaart. Geeft ook data aan.

Maar het bestand dat Weatherlink upload is corrupt. Op 1 dataveld na, vult WL alle data goed in, maar in 1 veld laat WL de tag staan.
Gedeelte van de file:

Het vreemde is, dat als ik de .htx over 4 regels verdeel gaat het wel goed en worden alle tags netjes ingevuld.

Zou de .htx file te lang zijn voor EWN? Gebruik je trouwens voor de .htx als output een .htm file dan zie je de tag || niet, maar alleen ||.

@Oebel: stuur je zo even de 2 links hiervan. Beide .htx zijn exact gelijk, alleen is in de .htx file van file2 3x een Enter gegeven.

Hoi Wilco,

Wordt onderzocht.

Mvrgr,
Oebel
Door forsurh
WeerStationWoerden schrijft:
hoi Wisse
hier de foto's zelf denk ik vooral foto 3-4 is de oorzaak

kijk na welke versie je gebruikt van Firefox
bij V7.1 werkte het namelijk al minst je doet wat op foto 4 staat !

foto's te klein ? klik op de foto met je rechter muis en copy/past de url ;-)

Mvg Gert

Hoi Gert,

Helaas biedt dit nog geen oplossing. Ook dan blijft hij laden. Zelf denk ik dat het ergens in de geïnstalleerde versies van NET Framewok zit. Ik heb hier alle verlies op staan. Verschil met andere pc's is dat versie 1.1 hier ook op staat.

Echter die is volgens mijn nodig voor WxSim....

Groeten,
Wisse

www.weerstation-grootegast.nl
Door wvdkuil
wsEpe schrijft:

Gedeelte van de file:

Ik heb precies hetzelfde gehad met de realtime file voor de steelseries gauges. Ook daar vulde WL soms 1 of meer tags niet in. En na wat uitproberen (tags omgewisseld, tag weggelaten, extra tag) inderdaad enkele regelafbrekingen toegevoegd en het probleem was opgelost. Lijkt me dus een fout in WL en niet in EWN. Dus EWN moet de extra regeleindes er uitfilteren, en vermoedelijk doen ze dat al gewoon.
Groeten, Wim
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 33