Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door petergroeneveld
reitsma1960 schrijft:
petergroeneveld schrijft:
powerr schrijft:
Snarf2000 schrijft:
Oebel.

Allereerst de complmenten voor deze samenwerking.

Vraagje.
Is het / of zou het mogelijk zijn om de tabbladen " gebruikersomgeving" en "Deelnemen" uit te schakelen via bv een config file?

Mijn bezoekers hebben niets aan deze tabbladen.
Als ik iets wil wijzigen. ga in wel naar de website van EWN.

Grt Frans

Als aanvulling hierop: het EWN News mag van mij ook wel weg, daar hebben de bezoekers ook niks aan.

Ook dit is simpel op te lossen zoek dezelfde file als hier boven op, nu moet je regel 688 hebben en de code tussen /* en */ zetten.

Code: Selecteer alles
############################################################################
      # PUBLIC NEWS               Dit is regel 688
/*                                EWN News box niet zichtbaar gemaakt.
      if($msg <> ''){
       $news = '<div style="width:'.$globalsettings[mainwidth].'px"><div class="nwnwrap">
      <table class="stationbox"><tr class="favoboxhead2">
      <td class="favoboxhead2td"><div><b>EWN News</b></div></td>
      </tr><tr>
      <td style="padding:4px;">'.$msg.'</td>
      </tr></table></div></div>';
       } else {$news = '';}
*/
##############################################################################

Hoop dat het lukt.

Groeten,
Peter.

Hoi Peter,

Misschien handig als je even leest wat er allemaal al beantwoord is.
Deze vragen zijn al 3 dagen geleden beantwoord.

Mvrgr,
Oebel

Hoi Oebel,

Kan dit antwoord anders nergens vinden maar goed dubbel genaaid houd beter en heb de codes er maar bij gezet voor de duidelijkheid. :)

Groeten,
Peter.
Door reitsma1960
Dag allemaal,

Na overleg met Henkka het volgende belangrijke bericht:

Er mag niets zonder toestemming worden gewijzigd aan het script. Zowel niet aan het script van het European Weather Network of van het Forecastmaps script.

We willen dat het European Weather Network in alle landen in Europa op dezelfde wijze, zo uniform mogelijk, wordt weergegeven en gebruikt.
Wanneer er toch zonder toestemming iets wordt gewijzigd word je van verdere deelname aan het European Weather Network uitgesloten. In een volgende versie van het script wordt dit als regel vermeld.

We verzoeken jullie misbruik van het script te melden.

Namens Henrik Roblom (Henkka),

Oebel Reitsma
Door nolversteeg
Hallo Oebel,

Is de gebruikers omgeving, al toegankelijk voor deelnemers, want inloggen met naam en password gaat nog niet lukken.

Of ben ik te voorbarig.

Groeten Nol
Door reitsma1960
nolversteeg schrijft:
Hallo Oebel,

Is de gebruikers omgeving, al toegankelijk voor deelnemers, want inloggen met naam en password gaat nog niet lukken.

Of ben ik te voorbarig.

Groeten Nol

Dag Nol,

Ja hoor, inloggen in gebruikersomgeving moet vanaf het begin al lukken wanneer je bent aangemeld. Misschien verkeerd wachtwoord?

Mvrgr,
Oebel
Door nolversteeg
Hoi Oebel,

Ok bedankt,ik kan niks anders verzinnen als het password, wat ook opgeslagen was, maar ik kom er niet bij.

Groeten Nol
Door reitsma1960
nolversteeg schrijft:
Hoi Oebel,

Ok bedankt,ik kan niks anders verzinnen als het password, wat ook opgeslagen was, maar ik kom er niet bij.

Groeten Nol

Hoi Nol,

Zoeken we uit.
Kom ik vanavond op terug.
Anders resetten we het.

Groet,
Oebel
Door jacg
Waar kan ik me afmelden?

Ineens regels instellen die bepalen hoe en wat ik op mijn website zet bevallen me niet, laat staan dat je melden moet er als "misbruik" van een script wordt gemaakt.

Groeten,

Jacco
Door petergroeneveld
reitsma1960 schrijft:
Dag allemaal,

Na overleg met Henkka het volgende belangrijke bericht:

Er mag niets zonder toestemming worden gewijzigd aan het script. Zowel niet aan het script van het European Weather Network of van het Forecastmaps script.

We willen dat het European Weather Network in alle landen in Europa op dezelfde wijze, zo uniform mogelijk, wordt weergegeven en gebruikt.
Wanneer er toch zonder toestemming iets wordt gewijzigd word je van verdere deelname aan het European Weather Network uitgesloten. In een volgende versie van het script wordt dit als regel vermeld.

We verzoeken jullie misbruik van het script te melden.

Namens Henrik Roblom (Henkka),

Oebel Reitsma

Oebel,

Vind dit een beetje mosterd na de maaltijd. Zeg dan van te voren dat er iets niet gewijzigd mag worden in het script.

Heb ook alleen vragen van mensen proberen te beantwoorden in dit topic dat mag toch wel?

Zelf vind ik dat je in een script kleine aanpassingen moet kunnen maken voor het op je eigen website in te passen qua kleur, vertaalfouten, css aanpassingen etc. etc.

Er worden zoveel scripts aangepast cq. verbouwd (ook die van Henkka) of maak het dan zo dat je niets kunt aanpassen.

Maar even goede vrienden heb het al van mijn website gehaald.

Groeten,
Peter.
Door pdw112
Ook ik zal de aanpassingen zoals beschreven in dit toppic vanavond wel weer ongedaan maken.

Misschien in het gebruikers beheer een optie maken met wat wel en niet weer gegeven.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 33