Algemeen forum voor discussie over de website
Door fotogw
Hee Luc,

Ik zag net dat de neerslagradar aangepast is. Veel prettiger snelheid van de radarbeelden zo!
En ook een pauze tussen meting en verwachting maakt het geheel veel duidelijker!

Overigens wordt dit topic erg onduidelijk... Misschien opdelen in radar, dataprofeet bijv...

Gerhard
www.weeropdeveluwe.nl
fotogw schrijft:
Hee Luc,

Ik zag net dat de neerslagradar aangepast is. Veel prettiger snelheid van de radarbeelden zo!
En ook een pauze tussen meting en verwachting maakt het geheel veel duidelijker!

Overigens wordt dit topic erg onduidelijk... Misschien opdelen in radar, dataprofeet bijv...

Gerhard
www.weeropdeveluwe.nl
Zie het nu inderdaad ook pas. Dat heeft Hydrologic mij nog niet medegedeeld. Mooi dat ze onze input hebben verwerkt. Nu nog de problemen met de Belgische radar oplossen en de calibratie activeren. Ik ben erg benieuwd naar die resultaten.

Overigens heb je gelijk dat alles door elkaar loopt in dit topic. Maar veel deelnemers volgen dit topic actief waardoor iedereen ook op de hoogte is van wat er speelt.

Gr,
Luc
JPC schrijft:
Luc schrijft:
en de calibratie activeren. Ik ben erg benieuwd naar die resultaten.
Begrijp ik hieruit dat de regen gegevens van het HWA nog niet worden gebruikt?
Klopt. De radar wordt nog niet gekalibreerd met onze gegevens. Ik heb dit in dit topic een paar pagina's terug eens verteld naar aanleiding van de eerste evaluatie.

Gr,
Luc
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 41