Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Wietse
Zielige regel ook in die nieuwe ZIP:

THE AUTHOR KEEPS THE RIGHT TO STOP DATAFLOW TO ANY SITE WHAT NOT FOLLOW THIS!

Ik doe wat ik wil. Laat ik dat even voorop stellen.

En daarnaast EWN is zo weer verleden tijd als ze op deze manier handelen, zij krijgen van ons data en indien ik dan ook nog regels krijg opgelegd over een scriptje kap ik er zo mee.

Daarnaast zitten er in de nieuwe versie advertenties:

// You can contribute to EWN with this GoogleAd or remove it if you want, choice is your ;)

Om het advertentieblok te verwijderen ga naar de pagina nwn.settings.php, verwijder alles onder de commentaarregel tot aan de volgende commentaarregel.

Een commentaarregel kun je herkennen aan // voor de zin.
Door reitsma1960
Beste mensen,

Er is een nieuwe versie ter download in de gebruikersomgeving.
Lees de licentie voorwaarden.

Ook Wswin wordt nu ondersteund.
Met dank aan Martijn van Meteo Poeldijk.

Mvrgr,
Oebel
Door pdw112
pdw112 schrijft:
Heb het laatste script geïnstalleerd maar het gebruikersdeel verschijnt niet als je de waarde op 1 zet.

Ook de knop deelnemen blijft weg.

Getest in FF 17.0.1 en IE 9.0.8112

Probleem inmiddels opgelost.
Ging iets fout met de upload.
Door WeerStationWoerden
bedankt

reitsma1960 schrijft:
Beste mensen,

Er is een nieuwe versie ter download in de gebruikersomgeving.
Lees de licentie voorwaarden.

Ook Wswin wordt nu ondersteund.
Met dank aan Martijn van Meteo Poeldijk.

Mvrgr,
Oebel
Door Wietse
Wietse schrijft:
Beetje jammer ook dat het script niet fatsoenlijk werkt. Klik op het tandwiel bijv. in de kaart of ga naar de toplijsten op deze pagina.

Afbeelding

Inmiddels dit probleem kunnen oplossen, twee dezelfde classes waren in conflict met elkaar uit twee verschillende StyleSheets.
Door jacg
Wietse schrijft:
Zielige regel ook in die nieuwe ZIP:

THE AUTHOR KEEPS THE RIGHT TO STOP DATAFLOW TO ANY SITE WHAT NOT FOLLOW THIS!

Ik doe wat ik wil. Laat ik dat even voorop stellen.

Ik geef je groot gelijk Wietse, en het mag zelfs! :laugh:

In het nieuwe script staat onderaan:

Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.

Als eerste al this site, dus als je het script plaatst wordt je hele site CC 3.0.
Als tweede van de site van creativecommons:

Can I apply a Creative Commons license to software?

We do not recommend it. Creative Commons licenses should not be used for software. We strongly encourage you to use one of the very good software licenses which are already available. We recommend considering licenses made available by the Free Software Foundation or listed at the Open Source Initiative. Unlike our licenses, which do not make mention of source or object code, these existing licenses were designed specifically for use with software. Furthermore, our licenses are not compatible with the GPL, the most frequently used free software license.

Zal binnenkort wel weer een nieuwe licentie komen!
Door nolversteeg
Hallo Meteovrienden,

TWIC

Ik kan het toch even niet laten om iets re zeggen,

Wij hebben de data, anderen ook, maar alles bij elkaar hebben we een gigantische hoeveelheid data.

Wij kunnen "programeren", de andere ook. wij misschien beter, maar hebben geen handvat.

Als we er van uit gaan dat wij data leveren, en de andere programmeren, zijn we op de helft

kortom: wij leveren de data en de anderen maken er een mooie site van hoeven we niet meer te steggelen(brabants), is het probleem opgelost.

Wij zullen er nooit rijk van worden, maar dat is de hobby.
Er zijn diverse hobbyísten die hier 7*24 uur mee bezig zijn, "petje af", voor hen schijnbaar een fluitje van een cent.

Als je het beter kan, doe je best.

Groeten Nol
Door MarTan
All,

Uiteraard graag gedaan voor het leveren van de juiste scripts om WsWin te kunnen ondersteunen.

Martijn
Door reitsma1960
pdw112 schrijft:
Heb het laatste script geïnstalleerd maar het gebruikersdeel verschijnt niet als je de waarde op 1 zet.

Ook de knop deelnemen blijft weg.

Getest in FF 17.0.1 en IE 9.0.8112

Dat de knop deelnemen wegblijft is vreemd want die hoort er zo en zo te zijn.
Ik had dit niet getest maar het klopt wat je schrijft.

Bedankt voor de melding.

Mvrgr,
Oebel
Door Snarf2000
Hoi Oebel.

Het lijkt dat een aantal moeite hebben met de News bovenaan de pagina.

Wat denk je (en of EWN) er van als de News sectie helemaal onderaan wordt geplaatst.
Dan staat het er wel in, maar staat het niet meer zo op de voorgrond.

Dat is toch meestal "the place to be" voor dit soort mededelingen

Ik denk dat heel veel deelnemers zich hier in zouden kunnen vinden.

Zelfs ikke. :laugh:

Grt Frans
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 33