Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door reitsma1960
Nieuwe zip ter download beschikbaar.

Nieuw zijn de vlaggen van alle landen die er nu in zijn verwerkt.
Eveneens zijn onweer icoontjes toegevoegd zodat op de kaart getoond wordt waar onweer wordt gedetecteerd.
http://www.weerstation-marsdijk.nl/EW-netwerk.php
Er zijn kleine bugjes uitgehaald.

Vragen en/of opmerkingen graag per pm

Mvrgr,
Oebel
Door WeerStationWoerden
Mooie update
bedankt :)

reitsma1960 schrijft:
Nieuwe zip ter download beschikbaar.

Nieuw zijn de vlaggen van alle landen die er nu in zijn verwerkt.
Eveneens zijn onweer icoontjes toegevoegd zodat op de kaart getoond wordt waar onweer wordt gedetecteerd.
Er zijn kleine bugjes uitgehaald.

Vragen en/of opmerkingen graag per pm

Mvrgr,
Oebel
Door reitsma1960
Even mijn enthousiasme.....

In 1 klap zijn 174 Italiaanse weerstations toegevoegd.
We zijn de 500 weerstations gepasseerd.

Zo hopen we ook in 1 klap nu Frankrijk binnen te halen....

Mvrgr,
Oebel
Door BeArt
Hoi Oebel,

Ik heb drie opmerkingen.
1. Als ik de site open staat ie altijd op de kaart van Scandinavië ingesteld. Dit terwijl de taal keuze Nederlands is. Is dit aan te passen? Nu moet ik steeds de kaart naar Nederland verschuiven.
2. Mijn weerstation (Odijk} wordt steeds afgedekt door de het waarschuwingsbord van MeteoAlarm. Moet helemaal inzoemen om de link te kunnen activeren. Het zou mooi zijn als de plaatsing van het bord rekening hield met reeds aanwezige stations.
3. Ik had begin januari een stroomstoring met als gevolg en corrupte waarde in de maximaal gemiddelde wind. Heb dit toen de volgende dag in de software gecorrigeerd maar de data op je site blijft natuurlijk staan. Kun je dat corrigeren?

Mvrg Bart
Door reitsma1960
BeArt schrijft:
Hoi Oebel,

Ik heb drie opmerkingen.
1. Als ik de site open staat ie altijd op de kaart van Scandinavië ingesteld. Dit terwijl de taal keuze Nederlands is. Is dit aan te passen? Nu moet ik steeds de kaart naar Nederland verschuiven.
2. Mijn weerstation (Odijk} wordt steeds afgedekt door de het waarschuwingsbord van MeteoAlarm. Moet helemaal inzoemen om de link te kunnen activeren. Het zou mooi zijn als de plaatsing van het bord rekening hield met reeds aanwezige stations.
3. Ik had begin januari een stroomstoring met als gevolg en corrupte waarde in de maximaal gemiddelde wind. Heb dit toen de volgende dag in de software gecorrigeerd maar de data op je site blijft natuurlijk staan. Kun je dat corrigeren?

Mvrg Bart

Hoi Bart,

Je hebt pm.

Mvrgr,
Oebel
Door reitsma1960
Beste mensen,

Zowel EWN script als het Weersverwachtingkaart script zijn ge-update.
Er is een hele nieuwe basiskaart in gebruik genomen en Roemenië is toegevoegd.
Daarnaast zijn er diverse bugjes uitgehaald.
Vragen en/of opmerkingen graag via pm.

Veel plezier ermee.

Mvrgr,
Oebel
Door Wietse
Hoef je hier niet steeds vermelden, dat staat wel in het NIEUWS blokje wat prominent aanwezig moet zijn.
Door teesee64
Ik zie dat er nu wel erg weinig Nederlandse stations op de kaart staan. Ook mijn weerstation wordt niet weergegeven.

in mijn beheerscherm zie ik deze melding:
Temperature are classed as error. This may be due failing reading from sensor.(0.0)

een storing bij jullie? want hier werkt alles prima!

Groet,
Theo
Door eugel
teesee64 schrijft:
Ik zie dat er nu wel erg weinig Nederlandse stations op de kaart staan. Ook mijn weerstation wordt niet weergegeven.

in mijn beheerscherm zie ik deze melding:
Temperature are classed as error. This may be due failing reading from sensor.(0.0)

een storing bij jullie? want hier werkt alles prima!

Groet,
Theo

Ook hier zie ik weinig stations meer op de kaart staan.
Heeft dit met de update te maken?

Groet, Marcel

:unsure: Zie trouwens dat de gegevens er nu weer zijn.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 33