Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Zojuist heb ik een mail uitgestuurd voor de uitnodiging van de Hetweeractueeldag bij MeteoConsult.

Die mail is verstuurd naar deelnemers aan de samenwerking met MeteoConsult, die de afgelopen 30 dagen ook daadwerkelijk data hebben aangeleverd.

De mail is verstuurd naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan het e-mailadres dat je op het forum gebruikt. Omdat hier alle HWA correspondentie naar toe wordt gestuurd, is het dus belangrijk dat je dit e-mailadres actueel houdt.

Helaas is dit bij 14 personen niet meer actueel en die hebben dus geen mail kunnen ontvangen. Heb je volgens jou onterecht geen e-mail ontvangen? Stuur dan even je naam, e-mail adres en weerstation id, zodat ik je de mail alsnog kan sturen. En vergeet niet via deze link je correcte correspondentie e-mailadres aan te passen: http://www.hetweeractueel.nl/forum/?do= ... =myprofile

Mvgr,
Luc
Door Goris
Inmiddels ook aangemeld.Als er iemand langs Roosendaal komt of dat ik iemand op kan pikken vanuit Roosendaal dan graag.

Groeten Louis.
Door Luc
Heeft iedereen aan de aanmelding gedacht voor de Hetweeractueeldag bij Meteoconsult. Opgave kan nog tot en met vandaag via het e-mailadres zoals genoemd in de e-mail...

Gr,
Luc
Door Meteoschoonebeek
De periode van inschrijving is inmiddels voorbij. Daarbij is er goed nieuws voor de mensen die graag een introducé zouden meebrengen; er zijn nog plekken over gebleven. Wil je inderdaad een introducé meebrengen, dan dien je deze aan te melden. Dat kan door zo snel mogelijk edoch uiterlijk volgende week dinsdag 26 februari een mail te sturen naar dit adres met daarin de naam van je introducé. Let wel, er is een maximaal totaal aantal deelnemers van 100. Wil je er zeker van zijn dat je een introducé kan meenemen, geef ons dan dus snel zijn of haar naam door.

Hartelijke groeten,

Casper Hootsen
Meteo Consult
Door Meteoschoonebeek
Denk dat je woensdag bevestiging krijgt mits er plaatsen genoeg vrij zijn.
Mensen kunnen tot morgen inschrijven.:woohoo: