Algemeen forum voor discussie over de website
Door hanszzz
Jammer Wim helaas geen printscreen van gemaakt dacht dat het hier aan lag ter controle ook even op uw site gezien en daar was hetzelfde geval de zondag was daar ook niet.

Grt Hans
Door wvdkuil
hanszzz schrijft:
Jammer Wim helaas geen printscreen van gemaakt dacht dat het hier aan lag ter controle ook even op uw site gezien en daar was hetzelfde geval de zondag was daar ook niet.

Grt Hans
Jammer, geen probleem. Maar het is het nu opgelost als je naar de voorbeeldpagina's kijkt. Dus download wel een dezer dagen de laatste versie. Groeten, Wim
Door wvdkuil
pdw112 schrijft:
Mij valt ook nog iets op in de hwatable.
Als de tijd na 21:00 uur is dan valt de regel met de volgende dag weg.
Had deze fout nog niet gezien. Hanszzz had er ook al over geklaagd maar had geen schermafdruk. Ga er meteen naar zoeken, Wim
Door weerzoetermeer
Hoi Wim,

Bedankt voor de tijd die je steekt in dit project!

Ik heb je script vandaag ook even op mijn website gezet en mij vielen de volgende zaken op:

Je ziet hier dat de neerslag bij dinsdag uit het grafiek niet overeenkomt met de bovenste tabel bij dinsdag. er moet iets van 30 mm aan neerslag vallen maar dat valt niet te zien in de bovenste tabel.

Ook zie ik enkele symbolen staan die niet kloppen bij de neerslag vorm. Zo zie ik regen bij 12 graden met een symbool van sneeuw.

Voor de rest ziet het er erg mooi uit hoor! Goed werk!

Gr.
Thierry
Bijlagen
screenshot_xml.gif
screenshot_xml.gif (87.64 KiB) 3352 keer bekeken
Door Wietse
Ik denk dat Wim gebruik maakt van de waardeloze 'weersymbool' tag uit de XML. Beter gebruik je het 'weesomschrijving' element uit de XML dan heb je dit probleem niet.
Door wvdkuil
pdw112 schrijft:
Mij valt ook nog iets op in de hwatable.
Als de tijd na 21:00 uur is dan valt de regel met de volgende dag weg.
Opgelost, download aangepast. Het ging inderdaad altijd fout tussen 21:00 en 00:00 uur. Bedankt, Wim
Door wvdkuil
weerzoetermeer schrijft:
Hoi Wim,

Ik heb je script vandaag ook even op mijn website gezet en mij vielen de volgende zaken op:
. . . img door wim verwijderd i.v.m. de grootte . . .
Je ziet hier dat de neerslag bij dinsdag uit het grafiek niet overeenkomt met de bovenste tabel bij dinsdag. er moet iets van 30 mm aan neerslag vallen maar dat valt niet te zien in de bovenste tabel.
Heb je de url van de pagina? Ik kan hem zo snel niet vinden.
Als ik er niet uit kom, dan vraag ik je via een pm de xml toe te sturen?
Ook zie ik enkele symbolen staan die niet kloppen bij de neerslag vorm. Zo zie ik regen bij 12 graden met een symbool van sneeuw.
Kun je even testen met de eigen hwa iconen?
Ik denk zo te zien aan je plaatje dat er iets mis is met de vertaling naar de template iconen.
Gr.Thierry
Bedankt, groeten ,Wim
Door hanszzz
:( Ik klaag niet hoor Wim geef alleen door als er iets niet helemaal overeen komt ;)

Verder staat die weer Top! op de site :woohoo: Ben er blij mee Wim ook weer een super toevoeging op je website zoals meer dingen de laatste paar dagen.

Grt Hans
Door wvdkuil
weerzoetermeer schrijft:
Hoi Wim,

Gr.
Thierry
Dat was een leuke fout om te zoeken.

De iconen waren inderdaad verkeerd omgecodeerd van HWA naar KDE iconen. "Opgelost" in de iconen vertaal routine.

Maar de neerslag was toch wat puzzelen. Goed, dat werkt ook weer zoals het hoort.
Download
http://www.weerstation-leuven.be/wsHwaSA.zip
http://www.weerstation-wilsele.be/wsHwaSA.zip
en demo
http://www.weerstation-leuven.be/wsHwaSA/demoFull.php
aangepast.
Ik laat toch noch maar een weekje het woord Beta staan. Deze fout zat er vanaf de eerste poging met de nieuwe xml in, maar het moet je wel opvallen.
Bedankt Thierry,
Groeten, Wim
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15