Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Oebele
Het doel van een 100% valide HTML5 syntax moet zijn dat de website op alle browsers/omgevingen goed werkt. Met deze javascript maskeer je de incorrecte syntax. Dat lijkt me niet de bedoeling. Dan had je net zo goed de hele broncode in document.write () kunnen zetten. Dan komt hij door de validator, maar de HTML code die door de browser wordt uitgevoerd is dan nog steeds niet correct.

Klopt Luc, heb je gelijk in ik weet het het verdient geen schoonheidsprijs
maar met JavaScript doe je wel meer wat in kale html niet mogelijk is bovendien
werkt nog steeds in alle veelgebruikte browsers.
Door Oebele
Hallo Nol,

Dit regeltje hoort er niet meer in thuis.

Code: Selecteer alles
<embed src="windrichting3f.swf?nummer:18" height="226" width="240"/>

Bij mij werkt deze code in IE en alle andere browsers wel.
Zit u misschien offline te kijken in IE.
Door nolversteeg
Hoi Oebele,
Ook dat geprobeert, en wat betreft firefox waarschijnlijk op een verkeerd beengezet, was ander bestand, maar mijn vraag nu nog waar komt het mummer van 1 to 15 ergens te staan want dat ben ik nu natuurlijk helemaal kwijt, het plaatje is er wel, maar de wijzer staat star op 0.
Gr Nol
Door nolversteeg
Hoi Oebele,

Klopt helemaal, ik heb die embed regel er nu af en dan werkt het ook,alleen heb ik wat problemen met de rottige WDTU software naar de SQL database de server rekent zich te pletter om 5 ISS stationsdata om te zetten neer de europese standaard.

nu wel de : vervangen door =

Maar nu zou mijn site jou ook moeten werken. alleen nooit IOS en android.

maar dat is bekend.
Gr Nol