Algemeen forum voor discussie over de website
Door jango
Luc

is dit een meldingscode voor een 1 malige oproep of komt die elk uur of 1x per dag is denk ik wel belangrijk om erbij te vermelden en als het een herhalingsmelding is ook de afmeldcode Nederland word nl. uitgemolken door SMS diensten en de grote winst gaat naar de telediensten

groet jan
Door wthus
Ut Warkt! :woohoo:

Alleen de banner moet je even een achtergrondkleur geven. Heb hem nu op een zwart achtergrond, maar dan is de tekst niet te lezen.
Door Luc
jango schrijft:
Luc

is dit een meldingscode voor een 1 malige oproep of komt die elk uur of 1x per dag is denk ik wel belangrijk om erbij te vermelden en als het een herhalingsmelding is ook de afmeldcode Nederland word nl. uitgemolken door SMS diensten en de grote winst gaat naar de telediensten

groet jan

Goede opmerking/vraag!

Dit is een code voor 'n eenmalige oproep. Er wordt slechts 1 bericht terug gestuurd. Ik heb het duidelijker erbij gezet.

whtus schrijft:
Alleen de banner moet je even een achtergrondkleur geven. Heb hem nu op een zwart achtergrond, maar dan is de tekst niet te lezen.

Is aangepast. Ik had deze doorzichtig gemaakt. Is nu de achtergrond kleur van deze website geworden.
Door Luc
wslangerak schrijft:
kunnen alle stations dat trouwens zien, hoeveel SMS-jes er zijn aangevraagd bijv. per maand?
Kijk maar eens in de beheer module B).

Niet het aantal per maand, maar wel het totaal aantal aanvragen voor je eigen weerstation.
Door wthus
Luc schrijft:
whtus schrijft:

Is aangepast. Ik had deze doorzichtig gemaakt. Is nu de achtergrond kleur van deze website geworden.

Super! Heb trouwens eens gekeken, in totaal moest je 1 sms verzenden en 1 ontvangen, dan kom ik uit op een 0,83 cent B)
Door Luc
whtus schrijft:
Super! Heb trouwens eens gekeken, in totaal moest je 1 sms verzenden en 1 ontvangen, dan kom ik uit op een 0,83 cent B)
Wettelijk ben je verplicht te melden, wat een ontvangen bericht kost (vandaar de afkorting p.o.b.). Bij een abonnement moet je ook melden hoeveel berichten je ontvangt.

Het sturen van de aanvraag SMS kan per provider en per type contract verschillen (bijvoorbeeld 100 gratis SMSjes bij een abonnement van 22.50 euro). Het is dus niet mogelijk om aan te geven wat dat kost.
Door Luc
Is er een Belgische bezoeker die een SMS kan testen? Volgens de theorie zou dat ook moeten werken, maar ik kan dat zelf niet testen.
Door wthus
Luc schrijft:
Is er een Belgische bezoeker die een SMS kan testen? Volgens de theorie zou dat ook moeten werken, maar ik kan dat zelf niet testen.

Weerwoord.be ;)