Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Ook voor mij was het een geslaagde dag. Leuk om veel deelnemers (weer) eens te zien en om een praatje mee te maken.

Ik heb ook veel positieve reacties gekregen over mijn presentatie en ik ben weer wat nieuwe ideeën voor HWA rijker.

Toen ik 's morgens mijn kinderen vertelde dat ik een presentatie ging houden voor 'weermannen' en naar een TV studio ging kijken, wilden ze persé mee. Ik heb ze toen wat foto's beloofd. Voor aanvang van de dag heb ik samen met Reinier van den Berg nog wat foto's gemaakt in de TV studio. Zie hier een van de foto's waarop ik samen met Reinier het weerbericht 'presenteer'.

Gr,
Luc
Bijlagen
presentatie_weerbericht.jpg
presentatie_weerbericht.jpg (129.35 KiB) 2484 keer bekeken
Door Jaap van Bergeijk
Ook ik vond het een geslaagde dag. Waar we van Luc en de medewerkers van MeteoConsult veel informatie kregen. Het was ook gezellig en we konden ook onderling veel informatie uitwisselen Voor mij was de dag natuurlijk helemaal bijzonder toen ik hoorde dat ik de eerste prijs had gewonnen. Nogmaals Dick bedankt voor het beschikbaar stellen van deze mooie prijs een Oregon Anywhere Weather Kit LW 301.
Zaterdag avond had ik al het een en ander geinstalleerd. En had de weer gegevens op mijn mobiel en op de PC. Een mooie App waar je de gegevens op zie.

Met vriendelijke groet,

Jaap van Bergeijk

http://www.jvanbergeijk.nl/weer_zuidland.html
Door reitsma1960
Luc schrijft:
Ook voor mij was het een geslaagde dag. Leuk om veel deelnemers (weer) eens te zien en om een praatje mee te maken.

Ik heb ook veel positieve reacties gekregen over mijn presentatie en ik ben weer wat nieuwe ideeën voor HWA rijker.

Gr,
Luc

Dag Luc,

Niet iedereen kon er bij zijn afgelopen zaterdag vanwege uiteenlopende redenen.
Is het een idee dat je je presentatie nog online zet op het forum zodat iedereen er kennis van kan nemen?

Mvrgr,
Oebel