Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wvdkuil
Doorgeven nieuwe lokatie van uw weergegevens aan HWA BNLWN EWN en dergelijke.

Wellicht ten overvloede:

Als u de template gebruikt terwijl u bij een weer netwerk als Benelux Weer Netwerk bent aangemeld, dan verandert de lokatie van uw weerdata.

De algemene map heet nu weather2. (Maar kunt u hernoemen naar weather/).
Maar het is veel meer werk om de upload map te hernoemen.

Dus vergeet u niet aan de netwerken waar u gegevens levert die opgehaald worden van uw site (zoals HWA, BNLWN, EWN) om de nieuwe lokatie door te geven of te wijzigen.

======================
Ik vond de interface van de BNLWN pagina toch wel erg ouderwets dus heb ik die een klein beetje aangepast. Je mag zelf gelukkig net zoveel veranderen als je wilt in die scripts.

http://www.weerstation-wilsele.be/weather2/index.php?p=31

Na een paar dagen testen gaat die ook in de release van 31 maart.

Met vriendelijke groet,
Wim van der Kuil.
Door Goris
Zie er goed uit Wim.
Ik ben bezig om over te gaan naar cumulus (nu nog testen)Is er een mogelijkheid om het wolkenhoogte plaatje bv naast de temperatuur plaatje te zetten.

Groeten Louis
Door ludo
Hallo Wim

Ik denk dat er in de wsAjaxDashboard.php ook nog een foutje zit, bij mij was dat wel het geval.

Het linken naar Bodemvocht en temperatuur, index.php?p=69, van Release 2.0 Template.

En is nu nog index.php?p=410. van Release 1.0 Template.

Gr: http://www.hetweeropurk.nl
Door Mike
Hoi Wim,

Ook hier bezig om de Template aan te passen voor Weatherlink.

Stuit nu even op de volgende vraag over de HWA setting.

Als u deelnemer bent van HWA vult u uw ID en key in.

Maar waar vind ik deze ID en key?????

Mvg, Mike.
Door nitrx
Mike schrijft:
Hoi Wim,

Ook hier bezig om de Template aan te passen voor Weatherlink.

Stuit nu even op de volgende vraag over de HWA setting.

Als u deelnemer bent van HWA vult u uw ID en key in.

Maar waar vind ik deze ID en key?????

Mvg, Mike.

Ik ben Wim dan wel niet maar die staan in je beheerscherm van HWA althans als je meedoet aan het leveren van gegegens aan meteoconsult

succes , Ron
Door Mike
Hoi Ron,

Ik doe uiteraard mee :-)

Als het goed is ( weet nog niet of het werkt) heb ik het nu gevonden, het staat in de stukjes script, klopt dat?

Groeten, Mike.
Door nitrx
Mike schrijft:
Hoi Ron,

Ik doe uiteraard mee :-)

Als het goed is ( weet nog niet of het werkt) heb ik het nu gevonden, het staat in de stukjes script, klopt dat?

Groeten, Mike.

Hoi Mike ja je hebt een stations ID bij mij is dat 420 en een securitycode een lange reeks van getallen en letters b6f0479ae87d2449 (heb er wat weggelaten B) die van jou moet je dus gebruiken

succes, Ron
Door pd1eco
Hoi Wim,

Release 2.0 template met weatherlink is mijn config.

In het ajaxdashboard stond bij de maanstand Volle maan als het eerste kwartier is.

Mijn voorlopige oplossing;
wsFunctions.php

regel 642;
case ($mpct > 49):
$return = "$qtr Quarter";
break;

Groetjes Erik.