Algemeen forum voor discussie over de website
Door adekker
Ls,

Na een aantal jaren neem ik afscheid van HWA, dit wordt mij ingegeven doordat ik geen kans zie om het stadseffect zo in de hand te krijgen zonder telkens mij hiervoor te moeten verantwoorden en in die lelijke grijze cijfers op HWA te staan.

Ik ben er klaar mee, en wens iedereen veel succes. Mogelijk meldt ik mij in de toekomst weer als ik wel de mogelijkheid heb om minder of geen stad invloed gegevens te kunnen aanleveren.

André Dekker
Door dibasta
adekker schrijft:
Ls,

Na een aantal jaren neem ik afscheid van HWA, dit wordt mij ingegeven doordat ik geen kans zie om het stadseffect zo in de hand te krijgen zonder telkens mij hiervoor te moeten verantwoorden en in die lelijke grijze cijfers op HWA te staan.

Ik ben er klaar mee, en wens iedereen veel succes. Mogelijk meldt ik mij in de toekomst weer als ik wel de mogelijkheid heb om minder of geen stad invloed gegevens te kunnen aanleveren.

André Dekker

Das knap vervelend André,

Zit/zat er zelf ook zo mee, heb alleen nu een daytime fan er tussen gezet, en verder bij de schutting vandaan, zodat de beïnvloeding van de schutting of wat ook minimaal is, ook heb ik hem net boven de schutting uit gezet, zodat de wind er mooi langs en/of doorheen kan gaan.

Gr,
Peter.