Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
pdw112 schrijft:
Hoi Luc,

Kan jij dan met MC eens kijken waarom er tussen 3 en 6 een zonnetje komt te staan als de zon pas om 7:00 uur op komt.

Gr,
Arnaut
Ik speel de vraag door naar Meteo Consult... Ik kom erop terug zodra ik antwoord heb.

Gr,
Luc
Door JPC
Luc schrijft:
pdw112 schrijft:
Hoi Luc,

Kan jij dan met MC eens kijken waarom er tussen 3 en 6 een zonnetje komt te staan als de zon pas om 7:00 uur op komt.

Gr,
Arnaut
Ik speel de vraag door naar Meteo Consult... Ik kom erop terug zodra ik antwoord heb.

Gr,
Luc

Volgens mij is die zon het niet voor tussen 3 en 6 uur, maar voor 6 uur. En als je er een tijdvak aan wilt geven zou dat tussen 6 – 1.5 en 6 + 1.5 , dus 5:30 – 7:30 zijn?
Zon op is bij mij nu 6:38
Door pdw112
Dat klopt maar toen de zon pas rond 8 uur op kwam was dit ookal zo.
En dan klopt het niet.
We wachten het antwoord van Luc wel af.
Door Overijse
pdw112 schrijft:
Hoi Luc,

Gr,
Arnaut

Werkt MC niet in Zulu tijd ??? Dan klopt het wel natuurlijk.

edit:
Zomertijd = Bravo - 2 = Zulu
Wintertijd = Alfa - 1 = Zulu

Grtz
Kris
Door Erwin Lankheet
Hoi Luc

Op dit moment (19/04/2013 18:23 uur) is de oude feed nog steeds actueel. Blijft deze feed ingeschakeld ?

Groet Erwin.
Door Overijse
Hoi Luc

Op dit moment (19/04/2013 18:23 uur) is de oude feed nog steeds actueel. Blijft deze feed ingeschakeld ?

Groet Erwin.

Luc schrijft:
Even een herinnering!

Op 1 maart zou de oude feed worden uitgezet. Om iedereen nog wat meer tijd te geven, hebben we besloten de oude feed iets langer te laten staan. Deze zal nu a.s. vrijdag 19 april worden uitgezet. Dus gebruik je de oude XML feed nog, zet deze dan snel om!

Mvgr,
Luc

Volgens mij gaat deze was deze middag de laatste of het moet zijn dat er net voor middernacht nog ééntje van de band rolt. Daarna normaal de stekker eruit als ik bovenstaand bericht van Luc lees.

Grtz
Kris
Door Luc
Overijse schrijft:
Hoi Luc

Groet Erwin.

Luc schrijft:
Even een herinnering!

Op 1 maart zou de oude feed worden uitgezet. Om iedereen nog wat meer tijd te geven, hebben we besloten de oude feed iets langer te laten staan. Deze zal nu a.s. vrijdag 19 april worden uitgezet. Dus gebruik je de oude XML feed nog, zet deze dan snel om!

Mvgr,
Luc

Volgens mij gaat deze was deze middag de laatste of het moet zijn dat er net voor middernacht nog ééntje van de band rolt. Daarna normaal de stekker eruit als ik bovenstaand bericht van Luc lees.

Grtz
Kris
Ik heb op het laatste moment besloten het uitzetten na het weekend te doen. Dit omdat ik in het weekend niet bereikbaar was om eventuele vragen hierover te beantwoorden.

Uiteindelijk is vanmorgen de oude feed uitgezet. Dat was ook het laatst mogelijke moment, omdat de oude feed vanaf vandaag niet meer wordt aangeleverd door Meteo Consult.

Als je de code gebruikt om de oude feed op te vragen, dan krijg je vanaf nu automatisch de data van de nieuwe, uitgebreide feed.

gr,
Luc
Door Luc
tinuz97 schrijft:
Hoi Luc, werkt het daarom niet goed bij mij?
http://www.weerstationberghem.nl/wxhwamos.php

Wat moet ik veranderen,al even geleden namelijk :blush:
Hoi Tinus,

Dat is niet even eenvoudig te zeggen.

Lees even het topic door, dan zie je wat er veranderd is. Ook zijn er diverse aanpassingen gemaakt in scripts door andere deelnemers. Die zou je kunnen gebruiken.

Succes!

Gr,
Luc
Door Wietse
tinuz97 schrijft:
Hoi Luc, werkt het daarom niet goed bij mij?
http://www.weerstationberghem.nl/wxhwamos.php

Wat moet ik veranderen,al even geleden namelijk :blush:

Bij de nieuwe feed heb je veel meer variabelen, namelijk iedere 3 uur. Je zult dit dus in het script moeten aanpassen.

Ik gebruik het script op mijn normale website en mobiele website.
Op mijn mobiele website geef ik echter de weersverwachting per dag/nacht weer. Hier moet ik het script ook nog aanpassen.
Op de normale website heb ik inmiddels nuttig gebruik gemaakt van de 3-uurs feed. Zie hier.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15