Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door fbuist
Bedankt voor de tip, de boel stroomloos gezet en ik zie nu dat Weathersnoop de gegevens download.
Ik heb dus in ieder geval verbinding, alleen kan ik nergens de gegevens zien, kan dat alleen via een site?
Grt. Fred
Door wvdkuil
fbuist schrijft:
Bedankt voor de tip, de boel stroomloos gezet en ik zie nu dat Weathersnoop de gegevens download.
Ik heb dus in ieder geval verbinding, alleen kan ik nergens de gegevens zien, kan dat alleen via een site?
Grt. Fred
Onder de menukeuze view kun je kiezen wat je wilt zien. Het programma werkt in de demo mode maar 3 uur. Dan moet je het opnieuw opstarten. Groeten, Wim
Bijlagen
weathersnoop.jpg
weathersnoop.jpg (98.4 KiB) 2044 keer bekeken
Door fbuist
Ha Wim,

Gelukt!!! Bedankt voor al je bemoeienissen, alles goed af te lezen en werkt goed.
Nu maar op zoek naar Weatherlink voor de iMac en anders is dit een goed alternatief.

Grt. Fred
Door fritsdesign
Ha een mac gebruiker , ik ben wel een beetje laat maar dan toch, ik heb een 2maanden geleden een
Davis Vantage Pro 2 plus een Envoy en daarbij een datalogger voor de iMac aangeschaft met het programma
Weathersnoop en het loopt prima, heb ook aan gemeld bij wundergrund.com en dit werkt ook goed dus op de iMac is geen probeem gewoon doen .