Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door Efjee
brugje schrijft:
Dit is een tijdelijk bestand van wswin. In fling zet je bij exclude files *.ht~ zodat hij deze file niet meer meeneemt in de upload.

Jan

Jan,

Waar moet ik dan zijn in Fling?
Vind het wel vreemd dat ik niets heb veranderd en dat dit nu ineens zo gaat?
Door Efjee
powerr schrijft:
Wat Overijse zegt zou het probleem kunnen zijn. In Cumulus kun je ervoor kiezen om het bestand eerst een andere naam te geven, daarna wordt het bestand gewijzigd en dan pas krijgt het bestand de originele naam. Daarmee kun je dat probleem mogelijk verhelpen. Ik weet alleen niet of WSWin deze functie bevat. Anders kun je misschien de upload-interval aanpassen, zodat je er zeker van bent dat het bestand (redelijk) actueel is.

Switchen tussen active FTP en passive FTP wil ook nog weleens helpen bij FTP-problemen.

heb geswitchd van active naar passive , ben benieuwd.

Zal nog een poging doen met de upload interval, maar vind t wel vreemd dat dit , zonder dat ik iets gewijzigd heb gebeurd s.

gr
Efjee
Door Efjee
Efjee schrijft:
brugje schrijft:
Dit is een tijdelijk bestand van wswin. In fling zet je bij exclude files *.ht~ zodat hij deze file niet meer meeneemt in de upload.

Jan

Jan,

Waar moet ik dan zijn in Fling?
Vind het wel vreemd dat ik niets heb veranderd en dat dit nu ineens zo gaat?

Heb eea. geprobeerd en de upload gaat weer foutloos.
Bedankt

Heb je soms ook een idee hoe t kan dat ik mijn site wil veranderen, maar niet kan plaatsen op de site, krijg daar nl. wel nog steeds de foutmelding dat ik geen verbinding kan krijgen met de ftp server?

Bijlagen
site_cs3.JPG
site_cs3.JPG (100.97 KiB) 1954 keer bekeken
Door Snarf2000
Die laatste fout wordt gegenereerd door dreamweaver.

Ook daarin moet je de juiste settings gebruiken om rechtstreeks vanuit dreamweaver naar je site te kunnen uploaden.

Heb je wel een default site aangemaakt?

grt Frans

(PS: ben zelf voorstander van ;lokaal opslaan en met een ftp programma handmatig uploaden, zoals bv de total commander of CuteFtp, Filezilla of iets dergelijks)
Door Efjee
Frans,

t vreemde is dat ik aan de settings in dreamweaver niets heb veranderd, ik upload al jaren via Ftp prog, Fling naar mijn site zonder problemen. En mijn upload komt van mijn site die lokaal opgeslagen is.
Dus ik snap niet waarom ik zomaar niet meer kan plaatsen.
gr
Efjee