Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door WeerStationWoerden
hoi Piet
kijk deze eens na in ajaxWDwx.js
regel 145 - 146

var counterSecs = 0;
var updates = 0;

wat er bij jou fout gaat is volgens mij
dat hij de file niet kan vinden
ik heb namelijk het zelfde als ik weather display stopt
alleen het rare is dat het bij jou status wel klopt
maar zie wel dat jou file Weather-Display continu na 60sec weer word geupload
(Weather-Display continu Verouderd 0:00:59 )
test eens op 10 sec

mvg Gert
Door giantocr
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden?
Volgens mij ligt het aan Mozilla Firefox, heb met Google Chrome en I.E. 10 gekeken en bij deze twee browsers is alles wel goed.

Vr groet,

Piet
Door WeerStationWoerden
hoi Piet
ja het werkt nu ook hier
heb niet aan de browser gelegen !! want ik heb steeds met de zelfde browser gekeken
nu vernieuwd die na 1 min
en de tijd word nu ook gewijzigd (eerst stond daar 1uur )

toch heb je wat verandert … laat het zo staan want het werkt ;-)

mvg Gert

giantocr schrijft:
Volgens mij ligt het aan Mozilla Firefox, heb met Google Chrome en I.E. 10 gekeken en bij deze twee browsers is alles wel goed.

Vr groet,

Piet
Door giantocr
Hoi Gert,

Ik heb de ajaxWDwx.js vervangen en het volgende gewijzigd in:
var reloadTime = 60000
var maxupdates = 0
Maar had dit ook al eens eerder gedaan, maar misschien dat het samen met de tip van Wim (het - er tussen uit bij Weerstation-Sauwerd) nu wel inderdaad goed gaat.
Maar kom er nu ook niet weer aan :laugh: :laugh:

Vrg,

Piet

WeerStationWoerden schrijft:
hoi Piet
ja het werkt nu ook hier
heb niet aan de browser gelegen !! want ik heb steeds met de zelfde browser gekeken
nu vernieuwd die na 1 min
en de tijd word nu ook gewijzigd (eerst stond daar 1uur )

toch heb je wat verandert … laat het zo staan want het werkt ;-)

mvg Gert

giantocr schrijft:

Vr groet,

Piet
Door wvdkuil
giantocr schrijft:
Hoi Wim,
Bedankt voor het antwoord, heb vanmorgen vroeg het streepje er tussen weggehaald, maar helaas geen resultaat.
Hij ververst de gegevens uit de testtags.php wel elke minuut, maar de update time niet ( de tijd blijft er gewoon staan van het moment dat je de pagina heb opgeroepen) en ook de seconden teller loopt ook gewoon door na de 60 sec.
Heb ook al eens alles er opnieuw opgezet maar geeft ook geen resultaat.
Voorheen met de template van jou onder Weather Display geen enkel probleem hiermee, en die had ook geen probleem met het - er tussen.
Vr groet,
Piet
Hallo Piet,
Saratoga voor WD haalt de iedere minuut verversing NIET uit de testtags.php maar uit de clientraw.txt
Daarin is dat extra streepje erg lastig. Je kan of de javascript aanpassen (na de split een 2) of gewoon het streepje uit de naam voor clientraw weglaten.
Groeten, Wim
Door giantocr
Hoi Wim,

Bedankt voor de uitleg, ik had steeds het idee dat het in de testtags.php moest zitten, maar niet dus.

Vr groet,

Piet

wvdkuil schrijft:
giantocr schrijft:
Hoi Wim,
Bedankt voor het antwoord, heb vanmorgen vroeg het streepje er tussen weggehaald, maar helaas geen resultaat.
Hij ververst de gegevens uit de testtags.php wel elke minuut, maar de update time niet ( de tijd blijft er gewoon staan van het moment dat je de pagina heb opgeroepen) en ook de seconden teller loopt ook gewoon door na de 60 sec.
Heb ook al eens alles er opnieuw opgezet maar geeft ook geen resultaat.
Voorheen met de template van jou onder Weather Display geen enkel probleem hiermee, en die had ook geen probleem met het - er tussen.
Vr groet,
Piet
Hallo Piet,
Saratoga voor WD haalt de iedere minuut verversing NIET uit de testtags.php maar uit de clientraw.txt
Daarin is dat extra streepje erg lastig. Je kan of de javascript aanpassen (na de split een 2) of gewoon het streepje uit de naam voor clientraw weglaten.
Groeten, Wim