Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door nitrx
de wh1080 heeft een datalogger (4096 records) dus de PC hoeft niet perse aan te blijven , uiteraard niet weken.
Door PatriciaWeer
@ws vreewijk PC aan laten wil ik niet. dus dan blijft er weinig over ;)

@nitrix goed dat je het hebt over de Alecto, is zat al naar de ws 5000 te kijken. jammer van die kuren, eens verder kijken naar de 4000, bedankt.
Door PatriciaWeer
nitrx schrijft:
de wh1080 heeft een datalogger (4096 records) dus de PC hoeft niet perse aan te blijven , uiteraard niet weken.

ik lees nu dit bericht, na het plaatsen van mijn voorgaande bericht. ik kijk ook meteen naar dit type, thnx
Door nitrx
PatriciaWeer schrijft:
nitrx schrijft:

ik lees nu dit bericht, na het plaatsen van mijn voorgaande bericht. ik kijk ook meteen naar dit type, thnx

De Alecto 4000 is gewoon een WH1080 deze wordt wereldwijd onder diverse namen uitgebracht. Is voorzien van klok die door zender in Duitsland altijd gelijkloopt, heb je overigens niet nodig bij gebruik van sofware die gaat van systeemtijd PC uit
Door ws vreewijk
Ja dat klopt ,van die logger maar als je een website wil onderhouden die word geupdate zal toch je pc moeten draaien.

En dat klopt dat station is er onder vele namen daarom schreef ik wh1080 en klonen.

Als je overweg kan met linux is de rasphberry phi misschien. Iets ,lees het stukje van Frans maar eens door
Alias Snarf

Gr Chris
Door nitrx
Inderdaad wanneer je een website continue in 'de lucht'wil hebben hen je inderdaad een pc nodig, Cumulus gaat waarschijnlijk ook muli-platvorm worden de auteur laat nog niet veel los maar het moet in de toekomst ook mogelijk zijn om dit op een raperry-pi te draaien, ik kijk er naar uit :)