- 29 aug 2008, 15:24
Meteo Simpelveld schrijft:
Dan neem ik iet smee Bert wat je wel mag hebben
Ik pas me helemaal aan, is misschien ook nog gezonder voor mij zelf
wsp schrijft:Hallo Bert,
De reactie snap ik van jouw Bert. Jij en ook de andere stoort mij absoluut niet dat je geen 24/7 bent, hoeft ook niet, als het mij straks slechter gaat zal ook ik dingen moeten uittrekken of wat nog erger is dat hier ooit brand komt door een pc, geloof me maar, dan zit hier nergens meer iets in het stopcontact.
Trek je dit ook niet aan, een getikt iets komt vaak bot over, fijne is dat we het bespreekbaar maken en tot iets kunnen komen met zijn alle dat we tevreden zijn.
Mijn stempel staat ook op dit forum door te tikken wat ik denk, mag ook maar ik probeer je te toch hier te houden.
Desnoods kom ik een bezoekje brengen met onze eigen lekkere Limburgse vlaai.
Ik wil persoonlijk dat iedereen zijn data aanleverd of 24/7 of niet als het maar klopt wat er aan geleverd wordt.
En of het nu 1 graadje meer of minder is, ook dat stoort mij niet zo.
Bert, rustig aan, je hebt een perfect station en ben zeker blij dat jij ook lid bent van HWA en laten we het zo houden. Niet te snel de handoek in de ring gooien.
Misschien een idee voor een Poll, dit thema sluiten ja of nee.
Ik wil ook eenbeetje proberen met het geauwhoer van mij dat station niet weg gaan die niet 24/7 zijn. Samen kunnen we er iets van maken en met goede besturing van Luc wordt het zeker iets prachtig's, wat het al is.
Ja toch....
Marcel,
Wat is dit nu jammer ik mag geen vla.
Ik heb n.l. een afwijking en hoef nooit suiker in een winkel te halen.
Zo zie elk nadeel heeft zijn voordeel.
Ik ben ook niet van plan om het gastendoekje in de ring te gooien, maar als mij iets iriteerd dan zal ik dit ook wel zeggend tikken.
Greot Bert
Dan neem ik iet smee Bert wat je wel mag hebben

Ik pas me helemaal aan, is misschien ook nog gezonder voor mij zelf