Algemeen forum voor discussie over de website
Door ws vreewijk
Net even gereageerd op een topic zeker 5x last gehad datie vast stond dit word langzamerhand irritant.

Heeft dat te maken met de ads of met de doorgevoerde verandering ?????:blush:

gr Chris
Door nolversteeg
Hallo Meteovrienden,

Ik had dit topic nog niet gelezen, en allerlei browsers geïnstalleerd, zonder resultaat , en steeds het probleem bij mezelf gelegd.
Maar ik ben nu uit de droom.

het zit niet hier, maar daar. We wachten af, het is wel irritant.

Hier werkt mijn naar behoren, wat betreft de telefoon's ongeacht welk merk of OS. Java zal niet gaan werken, en zeker ook het programma wat vroeger wel werkte moet je nu de compatibiliteit's toets gebruiken om de site goed te laten zien.

Waar is het eind.

Vandaag scheen de zon redelijk, en morgen zien we wel weer.

Gr. Nol
Door Luc
IK heb enkele testen gedaan. De pagina heeft inderdaad een vertraging met het laden in IE. De oorzaak lijkt bij het ophalen van content van andere domeins. (Facebook like button, Google Ads). Waarom is me nog een raadsel. Een zoektocht op Google heeft nog geen oplossing opgeleverd.

Wie heeft er tips??

Gr,
Luc
Door Overijse
Luc schrijft:
IK heb enkele testen gedaan. De pagina heeft inderdaad een vertraging met het laden in IE. De oorzaak lijkt bij het ophalen van content van andere domeins. (Facebook like button, Google Ads). Waarom is me nog een raadsel. Een zoektocht op Google heeft nog geen oplossing opgeleverd.

Wie heeft er tips??

Gr,
Luc

Hier lijkt het probleem opgelost te zijn, misschien zijn er anderen die nieuwe input kunnen geven.

Grtz
Kris
Door Luc
Overijse schrijft:
Luc schrijft:

Wie heeft er tips??

Gr,
Luc

Hier lijkt het probleem opgelost te zijn, misschien zijn er anderen die nieuwe input kunnen geven.

Grtz
Kris
Voor compatibility issues met Google Maps functionaliteit heb ik een paar jaar geleden een IE7 emulate instructie aan alle pagina's toegevoegd. IE gebruikt dan altijd de IE7 renderer, ongeacht de lokale IE versie. Externe scripts laden sinds kort blijkbaar heel traag in IE7. Waarom weet ik niet.

Door deze IE7 emulatie uit te zetten, lijkt het laden van de website in IE8 of hoger weer normaal te zijn. IE7 is no steeds traag, maar die wordt volgens mij erg weinig nog gebruikt.

Gr,
Luc
Door Overijse
Luc schrijft:
Overijse schrijft:
Luc schrijft:

Wie heeft er tips??

Gr,
Luc

Grtz
Kris
Voor compatibility issues met Google Maps functionaliteit heb ik een paar jaar geleden een IE7 emulate instructie aan alle pagina's toegevoegd. IE gebruikt dan altijd de IE7 renderer, ongeacht de lokale IE versie. Externe scripts laden sinds kort blijkbaar heel traag in IE7. Waarom weet ik niet.

Door deze IE7 emulatie uit te zetten, lijkt het laden van de website in IE8 of hoger weer normaal te zijn. IE7 is no steeds traag, maar die wordt volgens mij erg weinig nog gebruikt.

Gr,
Luc

Hier zit ik dit jaar op 4 % bezoekers die nog IE 7 of minder gebruiken.