Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door reitsma1960
Helaas is er een storing en ligt het EWN plat.
Een HP server bij de webhoster is gecrashed.
Technici moeten dit probleem oplossen en dat laat vooralsnog op zich wachten.
Probleem ligt dus bij de webhoster en niet bij het EWN.

Mvrgr,
Oebel
Door WeerStationWoerden
volgens mij werkt alles weer
toch nog wel snel opgelost .. en dat voor in het weekend
heb dit wel eens anders gezien ...

Mvg Gert
Door reitsma1960
WeerStationWoerden schrijft:
volgens mij werkt alles weer
toch nog wel snel opgelost .. en dat voor in het weekend
heb dit wel eens anders gezien ...

Mvg Gert

Klopt. Up and running maar geen definitieve oplossing nog. Kan dus nog wel weer uitvallen. Alles moet naar een nieuwe stabielere server. Maar er wordt aan gewerkt.

Mvrgr,
Oebel
Door reitsma1960
Er zijn nog steeds problemen met de nieuwe servers waarop onder andere de EWN draait.
Er wordt de komende 14 uur hardware onderzoek gedaan door de techneuten van de webhoster in Duitsland en dat betekent dat de EWN tijdelijk, mogelijk 14 uur, uit de lucht zal zijn.

Mvrgr,
Oebel
Door petergroeneveld
Is er nog een storing?
De WRF | YR | GFS weersverwachtingskaarten zijn niet meer actueel sinds maandag.

Groeten,
Peter.
Door petergroeneveld
Wil even vermelden dat als je in de Toplijsten op augustus klikt dat alle temperaturen 35 graden Celsius aangeven zie foto.
Ook de maximum temperatuur voor 2013 klopt niet, zelf heb ik 36,4 graden Celsius gemeten in augustus en toen waren in Limburg de hoogste temperaturen.

Groeten,
Peter.

Door Luc
petergroeneveld schrijft:
Wil even vermelden dat als je in de Toplijsten op augustus klikt dat alle temperaturen 35 graden Celsius aangeven zie foto.
Ook de maximum temperatuur voor 2013 klopt niet, zelf heb ik 36,4 graden Celsius gemeten in augustus en toen waren in Limburg de hoogste temperaturen.
Meer dan 35 graden is ongezond voor de meeste Nederlanders, daarom is de maximum temperatuur door de overheid begrensd op 35 graden :laugh:
Door petergroeneveld
Luc schrijft:
Meer dan 35 graden is ongezond voor de meeste Nederlanders, daarom is de maximum temperatuur door de overheid begrensd op 35 graden :laugh:

Inderdaad Luc en dan ga ik ook veel te veel van dat gerstenat drinken wel heerlijk met dat weer maar te veel is inderdaad ongezond.
Door WSParkstad
Luc schrijft:

Hahaha gelukkig is men niet in staat om dit te beheersen ;-)
Want wat is er nu mis met de winter ;-)