Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door FotoCreatives
Vanmiddag is plotseling de voeding naar mijn netbook kapot gegaan. :( De netbook draait dan nog een goed uurtje door op zijn interne batterij maar ook die is compleet leeg.

Helaas kan ik momenteel geen gegevens meer aanleveren en het zal even duren voordat ik een nieuwe voeding gevonden heb. MIjn oprechte excuses hiervoor.:blush:

Meteo-Loenen,
Frank Peters
Door Overijse
FotoCreatives schrijft:
Vanmiddag is plotseling de voeding naar mijn netbook kapot gegaan. :( De netbook draait dan nog een goed uurtje door op zijn interne batterij maar ook die is compleet leeg.

Helaas kan ik momenteel geen gegevens meer aanleveren en het zal even duren voordat ik een nieuwe voeding gevonden heb. MIjn oprechte excuses hiervoor.:blush:

Meteo-Loenen,
Frank Peters

Succes met de zoektocht naar de voeding.

Voor het aanleveren, geen probleem, iedereen zit wel eens in de knoop met een hardwareprobleem.

Bij het terug aanleveren wordt je station automatisch terug opgenomen.

Wel even controleren bij het terug opstarten van de HWA upload dat de Min en Max waarden van temperatuur, maxwind en neerslaggegevens van de dag zelf en de dag ervoor correct zijn. Ook even de maandsom neerslag controleren.

Indien niet even corrigeren vooraleer de HWA upload te starten : Corrigeren van de waarden in WD

Grtz
Kris
Door FotoCreatives
Hoi Kris,

Voeding is vandaag (4-12-2013) besteld, morgen verwacht. Ik verwacht binnen no-time weer in de lucht te zijn (net nu die interessante storm is voorspeld) ;-) Hopelijk kan ik die nog meten en delen via de website.

Dank voor de tips (en handleiding). Nuttig!

Ik zal je laten weten dat ik weer On Air ben.

Hartelijke groet,
Frank
Door Mike
Ben benieuwd of je hem vanmiddag weer draaiende hebt, zou mooi zijn.

Mooie headerfoto heb je trouwens. ;)

Mvg, Mike.
Door FotoCreatives
YESSSSS!!!! Ben weer online Kris en de boel draait weer. Gelukkig (dankzij de Weather Envoy) heb ik al mijn data kunnen behouden en heeft ie netjes alles gelogd. Ik heb alleen de totalen (neerslag) voor deze maand even gereset (en vervolgens de juiste waarde handmatig ingesteld vanuit Vantage Display.

Dank je wel Mike voor je complimenten vwb mijn header (Loenermark).

Groeten, Frank

p.s. Ook nog een record neergezet met de hoogste windsnelheid ;-)