Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door SpeedyGJ
Al een tijdje maak ik gebruik van een CMS systeem genaamd PHP Fusion, echter qua uiterlijk en indeling kon ik het maar steeds niet eens worden en je bleef maar met beperkingen zitten maar dit was zeker niet het enige probleem. De oude website was saai en straalde bovendien geen goede website uit die het eigenlijk wel moest doen. Ook de vele text op de beginpagina werd erg vervelend. Aantal weken terug ben ik weer eens aan de gang gegaan en besloot cms achter me te laten.

Nu eindelijk vandaag aantal uurtjes tijd kunnen maken om alles over te zetten en gereed te maken om deze online te gooien en de oude website te vervangen.

1 van de vele voordelen is toch wel het weer in text op de beginpagina, daarnaast is het menu zo gedaan dat het ook makkelijk toegankelijk is voor mobiel gebruikers, ik wil echter naast dit ook nog een mobiel pagina maken maar dat is de volgende stap.
Ik hoop op deze manier alle problemen een beetje te verhelpen en dat die dodelijke saaie kleur er nu wel uit is :)
Ik probeer het verder simpel en kort te houden :)

Reacties en/of Opmerkingen zijn uiteraard welkom :)

http://weerstationdokkum.nl
Door ws vreewijk
Goede morgen Gertjan,

Ziet dr fris uit maar er rest nog wel wat werk zag ik, succes met de rest.

Gr Chris
Door SpeedyGJ
Op aantal pagina's moet inderdaad aan gewerkt worden, het is jammer dat ik nog steeds die virtualVP niet aan de praat kan krijgen, binnenkort windows 7 32bit erop gooien en tevens de cam plaatsen.
Door ws vreewijk
Kan aan mijn kant liggen ik ben op mn werk maar inladen duurd heel lang.
op windows 7
Maar kan aan mij liggen.

gr Chris

EDIT NU IS HET WEL GOED :)
Door SpeedyGJ
De laatste tijd heb ik daar ook af en toe last van. Zal wel even contact opnemen met de host.