Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
jacg schrijft:
En het blijft angstvallig stil.....
Niet lang meer... Hydrologic heeft inmiddels de radarbeelden beschikbaar gesteld richting HWA. Ik moet nog een paar dingetjes doen en dan kan ik dit via HWA weer aanbieden richting jullie.

De bal ligt dus nu bij mij... Ik doe mijn best om dit zo snel mogelijk beschikbaar te maken.

Gr,
Luc
Door fotogw
Luc schrijft:
jacg schrijft:
En het blijft angstvallig stil.....
Niet lang meer... Hydrologic heeft inmiddels de radarbeelden beschikbaar gesteld richting HWA. Ik moet nog een paar dingetjes doen en dan kan ik dit via HWA weer aanbieden richting jullie.

De bal ligt dus nu bij mij... Ik doe mijn best om dit zo snel mogelijk beschikbaar te maken.

Gr,
Luc

Dag Luc,

Al nieuws op het Hydrologic-tegenprestatiefront? We leveren al een jaar data aan aan Hydrologic / Witteveen+Bos...

Gerhard Witteveen
(geen famille van bovengenoemde Witteveen:P )
www.weeropdeveluwe.nl
Door Wietse
Ik heb de data levering al enige tijd stop gezet. Mochten HydroLogic / Witteveen+Bos weer een tegenprestatie leveren overweeg ik de levering weer op te pakken.
Daarnaast zou ik als tegenprestatie graag losse radarplaatjes ontvangen (iedere 5 min een losse gif), dit zou beveiligd kunnen worden geleverd d.m.v. specifieke API key per gebruiker. Hierdoor komen de beelden ook niet op het web te zwerven en mogen dus alleen worden gebruikt door de gebruiker in zijn of haar website/app etc.
Door Luc
fotogw schrijft:
Dag Luc,

Al nieuws op het Hydrologic-tegenprestatiefront? We leveren al een jaar data aan aan Hydrologic / Witteveen+Bos...

Gerhard Witteveen
(geen famille van bovengenoemde Witteveen:P )
www.weeropdeveluwe.nl
De EPS verwachting heb ik klaar. Dat werkt al. Ik hoef alleen nog maar een mooi plekje te vinden, waar ik een link kan maken daarnaartoe.

Ook de radarbeelden ontvang ik. Maar ik wil de onderliggende kaart 'personaliseren' met een stip op de eigen locatie. Dat is ook voor een groot gedeelte af. Alleen moet ik voor die kaart nog een stukje caching inbouwen. Anders ben ik bang dat bij extreem weer de server teveel belast wordt. Ik probeer (beloof niks) vanmiddag hier tijd voor vrij te maken....

Dus de vertraging zit nu aan mijn kant, omdat ik het net iets beter wil maken dan dat het is.

Gr,
Luc
Door Luc
Ik heb de link naar de EPS verwachtingen alvast toegevoegd. Dat was een kleine moeite. Zie screenshot voor de link.

Let wel: deze is alleen zichtbaar indien ingelogd. En als je ingelogd bent, krijg je alleen de EPS verwachtingen te zien als je ook daadwerkelijk data aanlevert voor de samenwerking.

Mvgr,
Luc
Bijlagen
epslink.jpg
epslink.jpg (103.56 KiB) 3194 keer bekeken
Door Luc
Rinus schrijft:
Hoi Luc,

Ziet er mooi uit, maar ik ben ingelogd en lever data aan maar zie geen optie in het menu niets 0,0,noppes nada. Rarara.

Mvgrt,
Rinus
Ws beijerlust (Heemskerk)
Oeps. Foutje. Was alleen voor administrators zichtbaar i.p.v. voor ingelogde gebruikers. Ff snel was dus te snel...

Probeer het nog maar eens.

Gr,
Luc
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7