Algemeen forum voor discussie over de website
Door Rinus
SpeedyGJ schrijft:
Is die EPS verwachting alleen zichtbaar voor mensen die mee doen met dit project? Of krijgen de mensen die niet mee doen dit ook te zien.

Deze vraag kwam ineens in me op.

Let wel: deze is alleen zichtbaar indien ingelogd. En als je ingelogd bent, krijg je alleen de EPS verwachtingen te zien als je ook daadwerkelijk data aanlevert voor de samenwerking.

Luc
Door jango
En hoe zit het met de radarbeelden?
Heb ik iets gemist, die komen toch ook beschikbaar?

Of is dat je eerste goede voornemen voor 2014, Luc?

Iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en voorspoedig 2014.

Grtz, Jan
Door fotogw
Luc schrijft:
fotogw schrijft:
Dag Luc,

Al nieuws op het Hydrologic-tegenprestatiefront? We leveren al een jaar data aan aan Hydrologic / Witteveen+Bos...

Gerhard Witteveen
(geen famille van bovengenoemde Witteveen:P )
www.weeropdeveluwe.nl
De EPS verwachting heb ik klaar. Dat werkt al. Ik hoef alleen nog maar een mooi plekje te vinden, waar ik een link kan maken daarnaartoe.

Ook de radarbeelden ontvang ik. Maar ik wil de onderliggende kaart 'personaliseren' met een stip op de eigen locatie. Dat is ook voor een groot gedeelte af. Alleen moet ik voor die kaart nog een stukje caching inbouwen. Anders ben ik bang dat bij extreem weer de server teveel belast wordt. Ik probeer (beloof niks) vanmiddag hier tijd voor vrij te maken....

Dus de vertraging zit nu aan mijn kant, omdat ik het net iets beter wil maken dan dat het is.

Gr,
Luc

Dag Luc,

En, heb je al goed nieuws voor alle trouwe data-aanleveraars?

Ben benieuwd!
Gerhard
Door jango
Het klinkt misschien wel hard!!
Maar blijkbaar wel moeilijk om even te reageren op vragen van deelnemers.
Maar na 5 weken krijg je wel ongeduldige reacties.
Gewoon even reageren stelt iedereen gerust, dan weten we hoe het er mee staat.
Ben in deze wel vrij direct op de man , maar beloof dan niet dat het bijna klaar is.
Hierbij stel ik dus minimaal een reactie van Luc.
En laat maar weten wanneer het beloofde wel word beschikbaar gesteld.
En ook ik weet wel dat een ondernemer het druk kan hebben met belangrijkere zaken.
Maar reageer dan op zijn minst.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7