Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Waling schrijft:
Luc,

De windroos zit ook in de niet betaalde versie.
Ik gebruik deze ook op mijn eigen weerstation.
http://weerstation-hallum.nl/V2/pages/wind_grafiek.php?maand=9&jaar=08.
Deze wordt gemaakt met $graph = new RadarGraph (600,580,"auto");

Waling

Bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken wat ik daarmee kan. Ik ben nog druk bezig met de foutcorrecties. Als er een uur lang geen data wordt aangeleverd, dan INSERT ik een record met allemaal NULL values. Als deze dan aan de grafiek wordt aangeboden, krijg je ook een mooie onderbreking van lijn, zie voorbeeld. Zou ik dat niet doen, dan wordt er altijd een lijn getrokken van het vorig punt naar het nieuwe punt. Voor de stations die 's nachts uitstaan, lijkt het dan alsof de temperatuur via een lineare lijn is gedaald de afgelopen nacht. Dan liever een stukje leeg.

OVer 24 uur, zit de data correct in de tabel, dus hopelijk kan ik dit weekend wat grafieken toevoegen.
Bijlagen
temp-f512ba581c0a5db5e239e3e2c2b3c831.jpg
temp-f512ba581c0a5db5e239e3e2c2b3c831.jpg (16.93 KiB) 3190 keer bekeken
Door Luc
Als je bent ingelogd, zie je nu de nieuwe door HWA gegenereerde grafieken. Als er fouten of opmerkingen zijn, graag hier melden. (positieve reacties zijn ook altijd welkom :P )

Indien er geen fouten zijn, dan zet ik dit open voor iedereen.
Door Wietse
Bij mij is er wel een lineaire lijn te zien, terwijl jij dit toch had uitgezet? Kijk maar bij mijn station Almelo. Hebben meerdere dit?!

Verder natuurlijk prachtig en mooi gedaan Luc :D.
Door Meteo Simpelveld
Goedemiddag Luc,

Ik weet dat ik lastig ben.
Ik vind het jammer dat je de 24 uurs grafieken hebt weg gehaald.
Met de 24 uurs grafieken kon iedereen zien wat ook de data was toen ik niet online was.
Je moet het niet terug veranderen voor mij, maar jammer vind ik het wel.

Groet Bert
Door jango
hoi Luc

ik zie allemaal mooie grafieken maar op mijn pagina staat onder de grafiek 7 keer 21:00 en een op of neer gaande lijn ik ben gister om 21:00 even offline geweest( storing @home) maar ben volgens mij na 21:30 continu online geweest

groet Jan Goorts Veghel
Door Waling
Luc,

Heel mooi de grafiekjes.
Maar ik zie in de Temp-grafiek bij Hallum om iets na 18.00 uur een temperatuur van ongeveer -18 staan. deze kan ik verder nergens terug vinden.
Door rjdrent
Met alle respect, maar een echte vooruitgang vind ik het niet. In ieder geval niet voor mijn weerstation. Normaal worden de grafieken van Weatherlink gebruikt in mijn geval. Omdat ik 's nachts de pc uit heb, wordt de grafiek dan automatisch 's morgens na het downloaden weer geüpdate met data van de afgelopen nacht.

Met de nieuwe grafieken is er helemaal geen data meer te zien over de tijd dat de pc uit is of wanneer er een storing is bij het uploaden van data.

Kortom... ik vind het vooralsnog geen vooruitgang.