Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Jullie hebben gelijk. Een reactie was wel op z'n plaats geweest.

Vrijdag ben ik bezig geweest om de laatste puntjes op de i te zetten. Ik had gehoopt dit afgelopen vrijdag af te krijgen, maar dat is net niet gelukt. Dan was mijn reactie geweest dat het beschikbaar is. Ik heb wel fotogw nog een PM gestuurd met een testlink.

In het weekend ben ik door privé aangelegenheden niet in de buurt van mijn laptop geweest. Vandaar mijn verlate reactie nu.

Het lukt me zeer waarschijnlijk vandaag nog om dit af te krijgen. Ik ga daar in elk geval mijn best voor doen.

Gr,
Luc
Door Luc
Het is zover. Ik heb deze morgen vrijgemaakt om de laatste puntjes op de i te zetten. In de beheermodule vind je nu hoe je radaranimatie kunt opnemen op je eigen website.

Er zijn 2 varianten, met minimale verschillen. Je kunt namelijk kiezen of je wel of geen stip wilt zien op de kaart van de locatie van je eigen weerstation.

Letop:
Deze radaranimatie in de beheermodule is alleen beschikbaar voor leden die ook daadwerkelijk de data doorsturen naar Hyrdoloigc/Witteveen+Bos en daarnaast ook alle metagegevens hebben ingevuld in de beheermodule.

Gr,
Luc
Door Vijversenkoi
Hallo
sorry als ik hier wat kort door de bocht zal gaan.
Waarom al die druk op Luc. Hij moet dit, hij zou dat, kan hij dat niet doen, kon hij niet op zijn miste dit ....
We leven in een haastige maatschappij en op alles moet er haastig gewerkt en gereageerd worden. Zijn we niet een beetje verkeerd bezig?
Het gaat hier allemaal toch over een hobby van ons, die wel wat uit de hand aan het lopen is, maar daar zijn wij zelf verantwoordelijk voor.
Ik denk dat Luc als beheerder/oprichter wel ook een privé leven heeft.

Nogmaals, sorry van mijn reactie, maar dit moest wel even van mijne lever.
Door SpeedyGJ
Zojuist de radar op mijn website geplaatst :) super werk Luc bedankt!

En even een reactie op vijversenkoi:
Natuurlijk mag Luc rustig aan doen daar hoor je mij ook niet over klagen, echter wij leveren wel de data aan en wordt van verwacht dat we er iets voor terug krijgen in dit geval de radar met daarnaast de pluim.
Als het een lange tijd duurt kun je verwachten dat het op gegeven moment mensen gaan klagen en mocht er dan vordering in de zaak zijn moet dit als nog niet al te lang duren.

Ik weet dat Luc een prive leven heeft en vind het prima dat hij het rustig aan blijft doen want ja dat is tenslotte wel belangrijk, hij had echter wel iets kunnen ondernemen door b.v tijdelijk stoppen met de data doorgeven naar Hydronet, want hun krijgen tenslotte gewoon ons data binnen.
Anyway het is verder opgelost dus Luc kan weer verder in de winterslaap :D
Door SpeedyGJ
Nee je doet niks fout :)
En moet eerlijk zijn dat ik dit beter vind dan 2 uren vooruit, want die optie heeft letterlijk totaal geen nut en al helemaal niet bui het ontstaan van forse onweersbuien die erg lokaal kunnen zijn.
Kortom mooie vooruitgang :)
Door JPC
SpeedyGJ schrijft:
Nee je doet niks fout :)
En moet eerlijk zijn dat ik dit beter vind dan 2 uren vooruit, want die optie heeft letterlijk totaal geen nut en al helemaal niet bui het ontstaan van forse onweersbuien die erg lokaal kunnen zijn.
Kortom mooie vooruitgang :)
Dan kunnen we alle weersverwachtingen ook wel meteen weggooien, want die komen ook vaak niet uit. Die regenvoorspelling was toentertijd de reden om te gaan samenwerken met Hydronet Witteveen en bos. Daar is nu helaas niets meer van over. Buienradars zijn er genoeg. Die grafiekjes op het HWA kan ik niet op mijn site zetten. Ik vindt dit dus, in tegenstelling tot de samenwerking met MeteoConsult, geen geweldige toevoeging.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7