Ronados schrijft:
Even verplaatst naar het offtopic gedeelte, aangezien het vrij weinig met HWA te maken heeft.
Het betreft hier een incident met één persoon, het moge duidelijk zijn dat hier niet de hele VWK organisatie over één kam mag worden geschoren!
- Ronados
Hallo een ider die dit leest en ook Ronados,
Het gebeuren waarom ik dit in HWA heb geschreven is gewoon de reden om te laten zien hoe goed we het hier hebben op HWA.
De stempel die ik veroorzaak aan VWK vindt ik ook niet juist.
Het is inderdaad een persoon die eventjes onspoord, waarom wordt nu binnen het VWK gebeuren uitgezocht.
Ik heb een mail van de secretaris gekregen die dit ook niet normaal vindt en tot op de grond gaat uitzoeken.
Misschien ben ik de bekende druppelgeweest van meerdere dingen wat deze persoon hoog zat.
Het bekend maken van hier in het Forum zullen sommige niet goed vinden,ook dat begrijp ik, maar op het moment dat je een volledige blok op VWKweb.nl hebt, kun j egeen kant meer op. Ik moest stoom afblazen en ook tevens proberen mede weer amateurs erop attent te maken hoe een bepaalde persoon binnen VWK over Limburgers denkt. Hou ik dit voor me, zal deze persoon niet op de vingers getikt worden, krijg die een correctie, zal die de volgende keer anders handelen. Media is nu eenmaal sterk, het kanje maken, of breken.
Maar medeweeramateurs, geef geen reactie of oordeel, de mail was zeer uitgebreid en krijg nu wel het gevoel dat VWK top is en dat het door een persoon verknald wordt en niet na denkt wat voor reactie dit kan hebben voor hem, op mij en voor het VWK.
Dit wordt recht getrokken en hoop dat ik nog jaren lid van vwk mag blijven, daarom dus deze plaatsing op dit forum omdat de meeste gebruikers toch de weer freakkies zijn. Op het forum van VWK kwam ik niet op, anders had ik het daar wel bekend gemaakt, nu via een omweg krijg ik toch veel steun van weer amateurs van Zuiden tot het Noorden en van Westen tot het Oosten en van onze buren België.
Of het hier thuis gehoord, vindt ik wel, gaat ons allemaal aan.
Waarschuwen voor slecht weer gaat ons ook allemaal aan, of een verkeerde firmware update
Ik verwacht ook niet dat jullie een oordeel hier geven, ik deel jullie dit alleen mee hoe het kan gaan, meer niet.