Algemeen forum voor discussie over de website
Door Niels2a@hotmail.be
Beste,
Een tijd geleden heb ik een aanvraag ingedient dat mijn weerstation bij jullie op het kaartje van hetweeractueel.nl komt maar ik zie zonet dat mijn weerstation nog altijd niet geregistreerd staat bij jullie, ook ben ik zeker dat ik alles heb vermeld dat nodig was; Url, lengtebreedte,... Kunnen jullie dat even nachecken voor me ?
Bedankt !

Hier nog eens alle informatie:
plaats en provincie
Weerstation Malle (Antwerpse kempen)

URL
http://weerstationmalle.be/cumulus/HWActueel.txt

hoelang is dit weerstation al in dienst ?
2 Maanden en 4 dagen

Welke software ?
Cumulus

Welk weerstation ?
Davis Vantage pro 2 met fan

breedtegraad N 51° 18' 16" lengtegraad E 04° 43' 28"

Ik ben:
Niels Spaenjers
E-mail: Niels2a@hotmail.be
gebruiksnaam: Niels2a
Door wvdkuil
Hallo Niels,
Welkom op het forum.

Nog even naar je URL gekeken: [url]weerstationmalle.be/cumulus/HWActueel.txt[/url]
$dailyRain = "0,0";
$stormRain = "---";
$monthlyRain = "0,0";
$totalRain = "0,0";

Dat kan toch niet kloppen als je aan geeft
2 Maanden en 4 dagen

In de afgelopen 2 maanden en 11 dagen is er echt wel regen gevallen in Malle. Dus wil je alvast je jaar en maand totaal aanpassen? Kijk even naar een weerstation in je buurt en pas die gegevens aan in Cumulus.

In het menu Weeramateur => Mee doen? lees ik:
Je weerstation moet minimaal 2 maanden door jezelf getest zijn op betrouwbaarheid.

Op 23/02/2014 00:38 is je eerste bericht je op dit forum. Daarin vertel je "TFA primus met bijbehorende software heavy weater, en WeatherDisplay" te gebruiken.
Op 04/03/2014 19:13 heb je een Davis en zoek je een weer programma en gebruik je WeatherLink.

Dus die "2 maanden en 4 dagen" die je zelf aan geeft, neem ik even met een korrel zout.

Verder is er 1 persoon die weerstations kan toevoegen aan de data base en dat is Luc. En die heeft naast zijn HWA-hobby nog een baan en een gezin.

Gewoon even geduld hebben.

Succes, Wim
Door Overijse
Niels2a@hotmail.be schrijft:
Beste,
Een tijd geleden heb ik een aanvraag ingedient dat mijn weerstation bij jullie op het kaartje van hetweeractueel.nl komt maar ik zie zonet dat mijn weerstation nog altijd niet geregistreerd staat bij jullie, ook ben ik zeker dat ik alles heb vermeld dat nodig was; Url, lengtebreedte,... Kunnen jullie dat even nachecken voor me ?
Bedankt !

Hier nog eens alle informatie:
plaats en provincie
Weerstation Malle (Antwerpse kempen)

URL
http://weerstationmalle.be/cumulus/HWActueel.txt

2 Maanden en 4 dagen

Welke software ?
Cumulus

Welk weerstation ?
Davis Vantage pro 2 met fan

breedtegraad N 51° 18' 16" lengtegraad E 04° 43' 28"

Ik ben:
Niels Spaenjers
E-mail: Niels2a@hotmail.be
gebruiksnaam: Niels2a

Effe geduld hebben weerman Niels, Luc is nog aan het bekomen van z'n carnavalskater en bruiloft:) :) :) . Geduld is immers een mooie deugd.

Komt wel goed.

Grtz
Kris
Door lammertsm
Helaas is mijn weerstation ook nog niet toegevoegd.

Het aanmeld formulier ca. 2-week geleden ingevuld, afgelopen vrijdag/zaterdag nogmaals ingevuld via de site.

Groet,
Martijn
Door Luc
lammertsm schrijft:
Helaas is mijn weerstation ook nog niet toegevoegd.

Het aanmeld formulier ca. 2-week geleden ingevuld, afgelopen vrijdag/zaterdag nogmaals ingevuld via de site.

Groet,
Martijn
Dit bericht en het toevoegen van je weerstation hebben elkaar gekruist. Ik heb vanavond je weerstation toegevoegd. Zie ook mail...

Gr,
Luc