Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Kan iemand me helpen met de instellingen. Begrijp dat bepaalde Php bestanden ingevuld moeten worden. Krijg hier ook enkele foutmeldingen, begrijp dat ik bepaalde instellingen niet goed heb staan. kan iemand zijn instellingen hier plaatsen zodat ik een leidraad heb.

Mijn volgende vraag is, werkt dit programma alleen met WD? Kan WD ook bestanden aan die van WSWIN zijn? werk hier namelijk met wswin.

Dank U.
weerzoetermeer schrijft:
Eugel,

Er zijn alleen maar templates te krijgen van WD en VWS. Dus het gaat niet werken met WSWIN.

Gr.
Thierry van Wijland

Oke Thierry bedankt voor je reaktie. Zal dan toch met WD moeten gaan experimenteren. Kun je me (of iemand anders) aan de eerste vraag nog helpen?

Hier mijn test pagina http://www.middenweg.com/wxa/wxindex.php

Groeten Marcel.
Door weerzoetermeer
Eugel,

Behoorlijk wat fout meldingen zo te zien. Ik gebruik deze template niet dus kan je niet echt verder helpen. Er staat ook iets fout met de waardes. Zo te zien alles op zijn amerikaans. Je moet wel de juiste template downloaden want er zijn verschillende versies. De thermometer klopt ook nog niet....waarschijnlijk .png niet op de juiste plaats. Maar hoe kan je dit nu uitproberen als je geen WD gebruikt? Dan heb je de clientraw file toch niet?

Gr.
Thierry van Wijland
Bedankt voor je snelle reakties.

Weet dat er software is om 2 weerstations te laten draaien op 1 Com poort, weet zo gauw niet meer de naam. Zal de bestanden nog eens nauwkeurig nakijken en kijken of ik wel het goede (taal versie)binnen gehaald heb.
Door Christian
Hoi Eugel,

Als je nog steeds problemen hebt wil ik je graag helpen. Je moet me wel even vertellen hoe het script in elkaar zit - zitten er bijvoorbeeld twee .js bestanden bij, en waar heb je het gedownload? Laten we eerst dat maar even openstellen zodat ik kan helpen (en mogelijk ook de anderen).

Ik gebruik ook een ajax weather script en daar moet je in één van de js-files diverse dingen instellen. Ik zie dat jij je gegevens niet op het metrische systeem hebt staan, wat betekent dat de temperatuur als Fahrenheit wordt weergegeven maar je er handmatig een 'C' achter hebt gezet.

Geef eerst even bovenstaande dingen door (mag via PM, maar ook via 't forum) en dan kunnen we zien wat te doen.

Groet Christian
Christian schrijft:
Hoi Eugel,

Als je nog steeds problemen hebt wil ik je graag helpen. Je moet me wel even vertellen hoe het script in elkaar zit - zitten er bijvoorbeeld twee .js bestanden bij, en waar heb je het gedownload? Laten we eerst dat maar even openstellen zodat ik kan helpen (en mogelijk ook de anderen).

Ik gebruik ook een ajax weather script en daar moet je in één van de js-files diverse dingen instellen. Ik zie dat jij je gegevens niet op het metrische systeem hebt staan, wat betekent dat de temperatuur als Fahrenheit wordt weergegeven maar je er handmatig een 'C' achter hebt gezet.

Geef eerst even bovenstaande dingen door (mag via PM, maar ook via 't forum) en dan kunnen we zien wat te doen.

Groet Christian

Klasse Christian dat je me wat verder op weg wil helpen. lijkt me leuk om het via dit forum te doen zodat anderen er misschien ook wat van opsteken.

http://saratoga-weather.org/template/install.php is de link waar ik mee ben begonnen.

Heb toen World Multilingual .ZIP en World-ML Dutch Language Plugin gedownload. vervolgens heb ik in settings.php (geopend in kladblok) wat gegevens veranderd. Bijgaand dit bestand toegevoegd in .txt bestand.

in dit bestand blijken al wat foutjes in te zitten. heb alwel wat aangepast maar gezien de foutmeldingen is er nog iets niet helemaal lekker. weet alleen niet hoe ik nu verder moet.

hoop dat je hier wat mee kunt.

Groeten Marcel.
Bijlagen
(11.6 KiB) 309 keer gedownload