Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door nitrx
Misschien al bekend maar Microsoft heeft een aantal domeinen van no-ip via de rechter laten uitschakelen omdat deze als botnets zouden worden gebruikt mijn hwa tekst gaat ook via een eigen server en is derhalve niet bereikbaar , de vraag is of de domeinen uberhaupt weer in de lucht komen ik kijk het nog even aan anders zoek ik een andere oplossing kwestie rond no-ip.com op http://tweakers.net/nieuws/97014/microsoft-haalt-no-ip-domeinen-offline-vanwege-malwaredistributie.html

Helaas even geen gegevens uit Apeldoorn-Oost (website op hoster wel bereikbaar webcambeelden helaas niet vanwege voornoemde kwestie)
gr Ron
Door gerrit32
Ik kreeg hier ook mee te maken als verrassing.
Uiteindelijk heb ik wel een e-mail gekregen van no-ip. Helaas is mijn Engels dermate slecht dat ik er niets van snapte.
Ik heb een deel gelezen van jouw link en begrijp nu wat het probleem is.

no-ip heeft in de mail aangeraden om een nieuwe hostname aan te maken. Ik ga dat in elk geval proberen.

Groet,
Gerard
Door nitrx
Ik vond het juist zo raar dat ik geen mail kreeg maar dan zal ik ook maar een nieuwe hostnaam aanmaken, bedankt.

Ron
Door gerrit32
@Ron

Ik heb een nieuwe hostname aangemaakt bij no-ip met de extentie ddns.net met dezelfde naam. Alleen ipv xxxxxxx.no-ip.org gebruik ik nu xxxxxxx.ddns.net
Alles werkt weer zoals voorheen.
Ook mij modem ondersteunt dit als een dns van no-ip.

Groet,
Gerard
Door nitrx
Heb net exact hetzelfde gedaan werkt weer, moet nu nog op veel lokaties nieuwe url doorgeven.

Bedankt voor de info
Door gerrit32
Zou kunnen, maar mijn oude no-ip adres werkt echt niet.
Mijn nieuwe werkt goed. Ik heb alles al omgezet en vind het zo wel prima.
Ik ga niets terug zetten.

Groet,
Gerard
Door akatar
even voor mijn beeldvorming

waarom een no-ip domein terwijl een eigen domein naam nog geen 5 euro per jaar kost?
Door nitrx
akatar schrijft:
even voor mijn beeldvorming

waarom een no-ip domein terwijl een eigen domein naam nog geen 5 euro per jaar kost?

Mijn webcam heb ik op mijn eigen pc gehost anders moet ik veel teveel uploaden.