Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door powerr
WeerstationGraveNL schrijft:
Oh, nog 1 vraagje;
hoe krijg ik de link van de waarschuwing verwijderd?

Ik denk dat je het volgende bedoelt:

$SITE['warningsHeader'] = false;

If set to false website visitor can click on the warning itself to find more information
true = extra kopregel met een verwijzing naar meer informatie op de meteoalarm.eu website, false = geen extra regel
Bij false kan de bezoeker op de hele warning zelf klikken voor meer informatie, vooral geschikt voor mobiele sites

Geef de variabele $SITE['warningsHeader'] in het php-bestand de waarde false als je niet wilt dat je op de waarschuwing kunt klikken om naar de site van meteoalarm.eu te gaan.
Door WeerstationGraveNL
Het gaat mij om de link zelf.
Die wil ik er niet op hebben, omdat deze in 'n iframe wordt geopend.
Ik heb het script via een iframe in Wordpress geplaatst.
Als die link er af zou kunnen, dan werkt het beter.
Voor mij dan :)
Door powerr
WeerstationGraveNL schrijft:
Het gaat mij om de link zelf.
Die wil ik er niet op hebben, omdat deze in 'n iframe wordt geopend.
Ik heb het script via een iframe in Wordpress geplaatst.
Als die link er af zou kunnen, dan werkt het beter.
Voor mij dan :)

Zoek in het script het volgende stukje code op:
Code: Selecteer alles
else {
      echo '<a style="display: block; text-decoration: none;" href="http://www.meteoalarm.eu/handheld.php?level=2&area='.$SITE['warnArea'].'">';
   }

Als je dat stukje code verwijdert, zit er geen link meer op de waarschuwing.

Als je er toch een link op wilt hebben, maar niet wilt dat de pagina zich in de iframe opent, kun je target="_blank" aan de code van de link toevoegen, zodat de pagina zich in een nieuw tabblad opent:
Code: Selecteer alles
else {
      echo '<a style="display: block; text-decoration: none;" href="http://www.meteoalarm.eu/handheld.php?level=2&area='.$SITE['warnArea'].'" target="_blank">';
   }
Door wvdkuil
En vandaag is het weer zover.

Op de meteoalarm site staan nu opeens ook allerlei "vreemde" tekens. De bedoeling is duidelijk maar er is iets "goed' fout gegaan. De filteringen nu al aanpassen in het script heeft weinig zin als het maar een tijdelijke fout is van hun kant.

Dus helaas staan die gekke tekens ook in onze eigen scripts

Ik wacht maar even af of het er morgen nog is en dat ze aan iets nieuws aan het werken zijn.

Groeten, Wim
Bijlagen
meteoalarm20141007.jpg
meteoalarm20141007.jpg (45.59 KiB) 2008 keer bekeken