Algemeen forum voor discussie over de website
Door wthus
SpeedyGJ schrijft:
Goed werk :) en toch maak ik ongelooflijk veel gebruik van de storings dienst :) paar dagen terug kreeg ik een smsje, en bleek indd te kloppen. Super!

Heb de storingsdienst onlangs maar even uitgeschakeld. Was dweilen met de kraan open die smsjes (niet door HWA hoor!). Zodra de verbouwingen gereed zijn en alles weer netter in orde is op het station dan activeer ik de storingsdienst weer.

Morgen trouwens de dag van de waarheid... Ik ga het alleen niet redden met mijn opgave van Tmax: 17.5 en Tmin: 6.7 voor WS Kessel :woohoo:
Door Luc
SpeedyGJ schrijft:
Goed werk :) en toch maak ik ongelooflijk veel gebruik van de storings dienst :) paar dagen terug kreeg ik een smsje, en bleek indd te kloppen. Super!

Ongeveer 20 weerstations maken gebruik van de storingsdienst. Jammer dat er niet meer weeramateurs gebruik van maken, zo krijg je toch direct een trigger als er iets mis is.

Tot nog toe heb ik geen problemen kunnen ontdekken in deze service. Af en toe wordt er een SMS gestuurd naar een weerstation met een storing. Zelf heb ik nog geen SMS gekregen met een storing (afkloppen), behalve tijdens het testen van de dienst :laugh: .
Door SpeedyGJ
De reden dat ik een sms kreeg was dat dat er een virus op het weerstation pc zat....daarom liep de hele pc vast, nu gebruik ik alleen weer programma's voor de rest maggie zo wel blijven draaien :P
Door Willy Peters
Ook ik vind het een geweldige service. Bij mij stopt WsWin altijd naar een paar weken. Als ik dan een SMS-je krijg log ik in via www.logmein.com. Ik kan dan op afstand WsWin weer starten, tenminste als de PC nog draait. Maar sinds kort laat ik WsWin automatisch een keer per week uit en weer in schakelen. Heb daarna nog geen uitval gehad.
Maar het is een prima service van Luc.