Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Jaap van Bergeijk
Wat is het vervelend als je provider het af laat weten. Mijn provider is web10.nl.
Ik heb de afgelopen week al verschillende keren gehad dat mijn website niet geopend kon worden. Gisteren lag hij er zelf 14 uur uit en sinds vanmiddag 1 uur is het weer zo. Als ik een pagina wil openen dan krijg ik de foutmelding: 502 of 504 Bad Gateway. Ik kan wel gewoon uploaden. Ook kan ik de bestanden bekijken met FileZilla De Support van Web10 is er alleen op werkdagen. weet iemand wat die foutmelding wil zeggen.
Ik erger me, dat en weerstation Zuidland en Tinte op deze manier geen gegevens opstuurt naar HWA.
Ik kan schijnbeer maar 1 ding doen, rustig afwachten en dat is lastig
Met vriendelijke groet,
Jaap van Bergeijk

http://www.jvanbergeijk.nl/weer_zuidland.html
Door ws vreewijk
Wat een ellende Jaap.

Tja ik begon ooit gratis op Ucoz.com maar inmiddels heb ik een betaalde versie en never nooit een probleem als dr al wat is dan Upc wat wel eens even eruit ligt.

Ik wil niet zeggen dat je moet overstappen naar Ucoz want er zijn in NL ook veel mogelijkheden.

Maar overweeg anders eens de stap te maken naar iets anders als je ontevreden blijft.

grt Chris
Door pdw112
jaap daar wordt je dus niet goed van.
Zelf draai ik mijn website bij Argeweb.
Een prima service een tot op heden 1x een probleem gehad wat aan hun kant lag.
Er was toen een stroonstoring in een server park die niet door de nood stroom werd over genomen.