Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door lammertsm
Wim,

In de trends.php zit een foutje (versie 2.5).

Dit zorgt ervoor dat de hoogste en laagste temperaturen van gisteren niet op de weertrends pagina worden getoond.

Code: Selecteer alles
if(isset($ws['tempMaxMonth']) and isset($ws['heatMaxMonthTime'])) {
   echo '
<tr class="row-light">
<td>  '.langtransstr('Month').'  </td>
<td>'.wsNumber($ws['tempMaxMonth']).$uomTemp.' '.langtransstr('on').' '.string_date ($ws['heatMaxMonthTime'], $dateOnlyFormat).'</td>
<td>'.wsNumber($ws['tempMinMonth']).$uomTemp.' '.langtransstr('on').' '.string_date ($ws['tempMinMonthTime'], $dateOnlyFormat).'</td>
</tr>';
}

heatMaxMonthTime moet tempMaxMonthTime zijn.

Code: Selecteer alles
if(isset($ws['tempMaxMonth']) and isset($ws['tempMaxMonthTime'])) {
   echo '
<tr class="row-light">
<td>'.wsNumber($ws['tempMaxMonth']).$uomTemp.' '.langtransstr('on').' '.string_date ($ws['tempMaxMonthTime'], $dateOnlyFormat).'</td>
<td>'.wsNumber($ws['tempMinMonth']).$uomTemp.' '.langtransstr('on').' '.string_date ($ws['tempMinMonthTime'], $dateOnlyFormat).'</td>
</tr>'

Groet,
Martijn
Door wvdkuil
lammertsm schrijft:
Wim,

In de trends.php zit een foutje (versie 2.5).

Dit zorgt ervoor dat de hoogste en laagste temperaturen van gisteren niet op de weertrends pagina worden getoond.

. . . ingekort . . .

heatMaxMonthTime moet tempMaxMonthTime zijn.

. . . ingekort . . .

Groet,
Martijn
Hallo Martijn,
Moest even alle test-weerprogramma's nakijken en inderdaad bij Meteobridge gebruikers gaat het fout.
Heat max is altijd op hetzelfde moment als temp max dus bij de andere weer-programma's was er geen foute of ontbrekende waarde zichtbaar.

Het script MOET aangepast worden door MB gebruikers, anderen kunnen het doen.

Nogmaals bedankt voor je scherpe ogen, mocht je wat tijd over hebben?

Groeten, Wim
Bijlagen
(5.83 KiB) 201 keer gedownload
Door lammertsm
Wim,
Geen dank.

Ik heb hem getest, het ziet er nu goed uit.
Ik heb mijn eigen trends.php wat aagenpast om ook de trends van een extra temp. sensor te laten zien, zodoende dat ik door de code heen liep en het mij opviel.

Groet,
Martijn